۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۳۵۱۴۱
امام جمعه موقت شهرکرد مطرح کرد:

مسئولان به دور از جناح بازی و گروه گرایی خدمت کنند

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: خدمت به‌دور از جناح‌بازی و گروه‌گرایی سرلوحه همه باشد و این توقعی است که همه از مسؤولان نظام جمهوری‌اسلامی دارند
مسئولان به دور از جناح بازی و گروه گرایی خدمت کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در شهرکرد ضمن تبریک عید و دعای خیر‌، اظهار کرد: ایران اسلامی متعلق به اهل‌بیت(ع) می‌باشد و همچنین افتخارات کشور ما نیز مرهون عظمت ائمه اطهار است.

وی با تأکید بر اینکه کشور ایران داعیه‌دار ظهور امام زمان(عج) است‌، خا‌طرنشان کرد: توقعی که از مسؤولان نظام وجود دارد این است که در مسیری حرکت کنند که این مسیر جهت آماده‌سازی ظهور امام زمان‌(عج) باشد.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به حدیثی از امام حسن مجتبی(ع) در رابطه با صفات رذیله‌ای که موجب هلاکت و تباه انسان می‌شود، افزود: تکبر، حرص و حسد مواردی است که انسان را در معرض هلاکت قرار می‌دهد و در طول تاریخ افرادی که به واسطه این رذیلت‌ها دچار خسران شدند بسیار است.

فاطمی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب‌اسلامی قدردان زحمات و خدمات مقام‌معظم رهبری هستم، اضافه کرد: ایشان از تجربه بسیار بالایی برخوردار هستند و سختی‌ها و مشکلات مختلفی را در طول این ۳۸ سالی که از پیروزی انقلاب‌اسلامی می‌گذرد، پشت سر گذاشته‌اند و تنها چیزی که باعث می‌شود انسان جاودان و ماندگار شود خدمت صادقانه و خالصانه است.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به آموزه‌های دینی، گفت: کشور ما به‌دنبال یک هدف بزرگ است و آن هدف مهیا شدن برای ظهور امام زمان(عج) است و مسؤولان کشور ما باید با برنامه‌های کشور را در مسیر آموزه‌های دینی و اسلامی اجرا کنند.

فاطمی بحث‌های فرهنگی و اقتصادی را از جمله مشکلات فعلی جامعه دانست و تصریح کرد: امیدواریم مسؤولان با یک همت مضاعف در حل این مشکلات قدم بردارند و کشور را از وضعیت کنونی به سوی آرمان‌ها سوق دهند.

وی با بیان اینکه اتفاقات بسیاری در زمینه سیاست‌خارجی در منطقه در حال وقوع است، خاطرنشان کرد: پادشاهان بسیاری در دولت عربستان بر سرکار می‌آمدند که دچار کهولت سن بودند ولی اکنون جوانی ۳۱ ساله به‌عنوان ولیعهد انتخاب شده است که امیدواریم این اقدام مقدمه‌ای برای تحقق فروپاشی رژیم سعودی باشد، که آرزوی دیرین ما است.

امام جمعه موقت شهرکرد در پایان با تأکید بر اینکه اقدام سپاه پاسدران انقلاب‌اسلامی درحمله به مقر فرماندهی داعش جواب محکمی به دشمنان کشورمان بود، گفت: امیدواریم که در این ماه مبارکی که پشت سر گذاشته‌ایم آثار و برکات آن در زندگی ما همیشگی باشد.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۸:۱۰

29 Dec 2019