۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۱۹۱۲۱
مریم ثنایی:

بسیج خواهران در کنار ماموریت های آمادگی دفاعی، در عرصه تربیتی بیشترین فعالیت را دارد

فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) شهرکرد گفت: بسيج خواهران در کنار ماموريتهاي رزمي و آمادگي دفاعي، در عرصه تربيتي و حفظ خانواده ها بيشترين برنامه ها را داشته است و حلقه هاي شجره صالحين تمام تلاش خود را براي حفظ و تربيت نسلي که مهدي ياور باشند انجام مي دهد.
بسیج خواهران در کنار ماموریت های آمادگی دفاعی، در عرصه تربیتی بیشترین فعالیت را دارد
به گزارش جهان بین نیوز، فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) شهرکرد در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر گفت: بسيج هميشه به عنوان پشتيبان و حامي انقلاب و ارزشها در صحنه حضور داشته است.

مريم ثنايي بيان داشت: بعد از تشکيل بسيج به فرمان حضرت امام(ره) چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن در صحنه هاي مهم و حساسي نظير دوران سازندگي و دوران پيشرفت علمي و فناوري حضور پر رنگ و موثري داشته است.

ثنايي افزود: در هر زماني براي حفظ ارزشها و حضور مقتدر نظام در عرصه هاي بين المللي و خدمت رساني در کشور بسيج در صحنه حضور فعالي دارد.

وي گفت: فرهنگ بسيجي محرک مهمي براي ستمديدگان است تا در مقابل ظالمان و استکبار قد علم کنند.

ثنايي اظهار داشت: اگر نگاهي به انقلابهاي سالهاي اخير در کشورهاي تحت ظلم رژيم مستبد بياندازيم متوجه مي شويم که الگو برداري از آرمانخواهي و ارزش گرايي بسيج صورت گرفته است و حتي در برخي موارد از نمادهاي بسيجي مثل سربند و چفيه استفاده مي شود.


فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) شهرکرد حمايت از ولايت به عنوان رکن اساسي نظام اسلامي، دفاع از ارزشها و تشيع، حفظ وحدت و همدلي، جلوگيري از افتادن در ورطه افراط و تفريط و تلاش براي حفظ نسل جوان از جمله وظايف بسيجيان دانست.

ثنايي بيان داشت: بسيج هميشه حامي ولايت بوده است و مقام معظم رهبري در فرمايشات ارزشمندشان گوشه چشمي به بسيجيان به عنوان سکانداران کشور داشته و دارند.

وي گفت: بسيج و بسيجيان در تحقق منويات مقام معظم رهبري و در مسائل فرهنگي و اقتصادي و به ويژه اقتصاد مقاومتي با ورود به عرصه توليد گامهاي خوبي را برداشته اند.

ثنايي تاکيد کرد: بسيج خواهران در کنار ماموريتهاي رزمي و آمادگي دفاعي، در عرصه تربيتي و حفظ خانواده ها بيشترين برنامه ها را داشته است و حلقه هاي شجره صالحين تمام تلاش خود را براي حفظ و تربيت نسلي که مهدي ياور باشند انجام مي دهد.

وي گفت: برگزاري برنامه هاي مناسبتي براي حفظ ارزشها و باورهاي ديني، دوره هاي آموزشي و فرهنگي و علمي، جذب و سازماندهي خواهران طبق علاقه و سليقه در قسمتهاي مختلف بسيج از ديگر برنامه هاي بسيج است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۴:۳۰

31 Dec 2019