:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> گلنگ گاز رساني به روستاهاي بارز و شوارز در دهه فجر امسال زده می‌شود | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۳۰۶۴۱

گلنگ گاز رساني به روستاهاي بارز و شوارز در دهه فجر امسال زده می‌شود

مديرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختياري گفت: کلنگ گازرساني به روستاهاي بارز و شوارز در دهه فجر امسال زده می‌شود.
گلنگ گاز رساني به روستاهاي بارز و شوارز در دهه فجر امسال زده می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، سيامک حيدري مدير عامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختياري در نشست با ابوالقاسم کريمي فرماندار شهرستان لردگان گفت: با توجه به بررسي‌هاي انجام شده و هماهنگي‌هاي به عمل آمده از طريق استان خوزستان، شهرستان ايذه و بخش دهدز زمينه گازرساني  به هشت روستاي منطقه بارز و شوارز فراهم گرديد که انشا الله در دهه فجر امسال کلنگ آن زده خواهد شد.

وي در ادامه گفت: در شهرستان لردگان سه روستاي آبزير، دلي و امام‌آباد گازرساني در حال اتمام است و روستاهاي بيدله، کلواري، البرز آباد، قلعه سماه، تير سامان و آبيدک پيمانکار آن مشخص گرديد و شروع به کار خواهند کرد.

حيدري افزود: در مجموع گازرساني به 175 روستاي شهرستان لردگان انجام شد و  9 روستاي آن در حال انجام است و 45 روستا در حال مطالعه است و گازرساني به 5 شهر، شهرستان لردگان انجام گرفت.

مدير عامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختياري در اين نشست گفت: بر اساس آمار سال 90 مرکز آمار کشور در شهرستان لردگان 190 هزار نفر از نعمت گاز بر خوردارند .

سيامک حيدري افزود: هدف از سفر به شهرستان لردگان بررسي وضعيت پروژه هاي گاز رساني در حال اجرا بررسي و هم فکري با فرماندار شهرستان لردگان براي ادامه روند گاز رساني به روستاها در آينده است.

در اين ديدار ابوالقاسم کريمي فرماندار شهرستان لردگان بیان داشت: در دولت تدبير و اميد گاز رساني به روستاها شتاب بيشتري گرفته و در حال حاضر بيش از 99 درصد مردم شهر و 83 درصد روستاهاي شهرستان لردگان از نعمت گاز بهرمند هستند که اميد داريم باقي مانده روستاها که گاز ندارند و در مناطق صعب العبور هم قرار دارند در سال‌هاي آينده برنامه ريزي شود تا آنها هم از اين نعمت خدادادي بهرمند شوند.

انتهاي پيام1026ج /630 ل

 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۶:۳۲

30 Dec 2019