۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۳۵۶۹۱
مدير عامل باشگاه شهيد همت فارسان:

اصول،عقايد ومنش ورزشکاري عزت واحترام مي آورد

مدير عامل باشگاه شهيد همت شهرستان فارسان گفت: ورزشکاران کشورمان مدال‌هاي المپيک، جهاني و آسيايي را از دست داده‌اند اما روي اصول و عقايد شان پاي نگذاشتند و حاضر نشدند که با ورزشکاران اسرائيلي مبارزه کنند.
اصول،عقايد ومنش ورزشکاري عزت واحترام مي آورد
به گزارش جهانبین نیوز، علي حيدري فارساني در گفتگو با  پيرغار گفت: بامداد (جمعه 13 مرداد) در چارچوب مرحله سوم بازيهاي مقدماتي ليگ فوتبال  اروپا، تيم پانيونيوس يونان در خانه به مصاف مکابي نماينده رژيم صهيونيستي رفت، بازي پر تنشي که در نهايت سرنوشتي  مانند بازي رفت پيدا کرد؛ باخت 2 بر صفر و حذف  تيم يوناني.

حساسيت اين بازي به دليل حضور احسان حاج صفي و مسعود شجاعي، دو ملي پوش اين تيم در روزهاي اخير شدت بالايي گرفت تا اينکه، حاج صفي و شجاعي نيز مانند همه ورزشکاران ايراني که در موقعيت اينچنين قرار گرفته بودند، از حضور در بازي انصراف دادند. انصرافي که گويا تنها در بازي رفت انجام گرفت و در اتفاقي عجيب و غير قابل انتظار در بازي برگشت، باشگاه پانيونيوس طي بيانيه‌اي اعلام کرد که با وجود احترامي که در بازي رفت براي تصميم اين دو بازيکن قائل شده، اما به اين دو ملي پوش احتياج دارد و طبق قرارداد امضا شده حضور آنها در بازي برگشت الزامي است.

وي تصريح کرد: بهتر است در اين راستا وزارت ورزش و جوانان و تيم ملي در قبال حرکت اين دو بازيکن موضع بگيرد و آنها را تنبيه کند و در صورت لزوم از ترکيب خط بزند.

ورزشکاران ما سال هاست مقابل ورزشکاران رژيم کودک کش حضور پيدا نمي کنند

وي اظهار داشت:سال‌هاست ورزشکاران ايراني در هر رشته در حمايت از مردم مظلوم فلسطين و البته در راستاي به رسميت نشناختن رژيم صهونيستي مقابل ورزشکاران اين رژيم کودک کش حضور پيدا نمي‌کنند. حتي شده ورزشکاران کشورمان مدال‌هاي المپيک، جهاني و آسيايي را از دست داده‌اند اما روي اصول شان پاي نگذاشتند و حاضر نشدند که با ورزشکاران اسرائيلي مبارزه کنند.

حيدري گفت: همه ما ورزشکاران بايد بدانيم حافظ منافع آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و خون شهدا هستيم و هيچ مدال‌ فلزي و قراردادهاي مالي بالاتر از آرمان‌هاي نظام جمهوري اسلامي و خون شهدا نيست.

مدير عامل باشگاه شهيد همت در پايان بيان داشت:بايد در قرارداد ورزشکاران ما اين نکته مهم لحاظ شود که در صورت هم‌بازي شدن با رژيم غاصب اسرائيل آنها تعهدي در مقابل باشگاه‌ها و تيم‌هاي خود ندارند و به هيچ عنوان مقابل آنها حاضر به مسابقه دادن نخواهند شد.

انتهاي پيام1022ج /590پ
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۶:۳۱

29 Dec 2019