۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۳۷۶۷۱
رئيس اداره تبليغات فارسان:

ارتقاي سطح علمي اساسي‌ترين موضوع روز براي روحانيان است

رئيس اداره تبليغات فارسان از نشست با روحانيون مستقر اداره تبليغات اسلامي در رابطه با ارتقاي سطح علمي خبر داد و گفت: يک مبلغ نمونه بايد در موضوعات مختلف به‌روز باشد.
ارتقاي سطح علمي اساسي‌ترين موضوع روز براي روحانيان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، حجت‌الاسلام سيد حسن چراغي رئيس اداره تبليغات اسلامي تقويت و ارتقاي سطح علمي اساسي‌ترين موضوع براي روحانيون دانست و در ادامه گفت خوب است که روحانيون گرامي، تلاش بسيار داشته باشند در تقويت علم و دانش و اطلاعات علمي، مذهبي و عمومي خود را در بحث علوم روز و فضاي مجازي به‌روز کنند.

يک مبلغ، در جامعه امروزي بايد از علوم عمومي روز اطاعات کافي را داشته باشد

وي با اشاره به یکی از موضوعات روز که فضاي مجازي است افزود: يک مبلغ، با در نظر گرفتن علم دين و معارف اسلامي، در جامعه امروزي بايد از علوم عمومي روز اطاعات کافي را داشته باشد تا بتواند پاسخگوي مخاطبان خود باشد تا بتواند جوانان را جذب کند.
 
چراغي در ادامه گفت: در جامعه‌اي هستيم که روزبه‌روز نياز به يادگيري بيشتر داريم و براي موفقيت و تلاش در امر تبليغ مانند ساير اقشار علمي ديگر بايد در پيش برد سطح علمي بايد تلاش کنيم.
 
وي تصريح کرد: شناخت زمان و موقعيت جغرافياي و رسومت آن منطقه، از ديگر ابزار لازم در امر تبليغ است که بدون شناخت اين موارد يک مبلغ نمي‌تواند کاري را از پيش ببرد.
 
سيد حسن چراغي در ادامه راه‌کارها در جامعه امروزي برای مبلغان را اين‌گونه برشمرد بينش سياسي، آشنايي با شرايط خاص فرهنگي، صداقت و امانت‌داري، مردم را با رفتارتان به‌سوي خدا بخوانيد و تنها با زبان‌هايتان دعوت نکنيد، توجه به فقه و آموزش احکام، اهميت به موضوع ولايت‌فقيه و ترويج و احترام در بين اقشار مردم و تعامل بين آن‌ها را از مهم‌ترين کارهاي يک مبلغ در امر تبليغ دانست.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۲:۳۵

17 Jan 2020