۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۲۵۷۹۱

در معرفی بسیج کسی بهتر از ولی امر مسلمین نمی تواند معرف این امر باشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جمع بسیجیان شهرستان فارسان گفت: در معرفی بسیج کسی بهتر از ولی امر مسلمین نمی تواند معرف این امر باشد و ویژگی بسیجی را به ما بفهماند.
در معرفی بسیج کسی بهتر از ولی امر مسلمین نمی تواند معرف این امر باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي گرجي رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در جمع بسیجیان شهرستان فارسان اظهار کرد: بسيج سه مقطع راپشت سر نهاده است اولين مقطع از  5 آذر سال 1358 تا 1360 که در اين مقطع دو کار مهم نيز به ثمر رسيده است. اول تثبيت پايه‌هاي نظام جمهوري اسلامي ايران، دوم مبارزه با تنش‌ها و تنش‌آفريني‌هايي که ايادي استکبار جهاني که از هر طرف و همه جا براي سد کردن حرکت‌هاي ارزشمند جمهوري اسلامي ايجاد کردند.

وي به دومين مقطع  از سال 1360 تا 1367 اشاره کرد و گفت:در اين مقطع سپاه و بسيج سه کار مهم انجام دادند. 1- مبارزه با جريان بني‌سعد و منافقين 2- حرکت بزرگ فتح خرمشهر 3- تقويت روحيه شهادت‌طلبي و روحيه بسيجي.

وي به سومين مقطع  از سال 1367 تا 1376 اشاره کرد و گفت: يکي از مهم‌ترين کارهايي که در اين مقطع صورت گرفت سازماندهي گردان‌هاي عاشورا و الزهرا بوده است.

این مسئول بیان داشت: مقطع چهارم از سال 1376 تا به امروز بود که در اين مقطع فعاليت‌هاي بسياري صورت گرفته است که از جمله  آن‌ها، 1- مبارزه با توطئه‌هاي نرم 2- ارتقاء دانش بسيجيان 3- ارتقاء سازمان بسيج مستضعفين.

رزمنده و جانباز  هشت سال دفاع مقدس گفت: در معرفي بسيج کسي بهتر از ولي‌امر مسلمين نمي‌تواند معرف اين امر باشد و ويژگي بسيجي را به ما بفهماند.

گرجي در مولفه بعدي هويت‌بخشي بسيج به سخنان حضرت آقا اشاره فرمود و گفت: معنويت، شجاعت،استقلال، آزادگي،حقير نشدن، حساس بودن، تکيه براميد الهي، ايمان عميق، هوشياري، شناخت دشمن، ايستادگي و مقاومت و حرکت منطقي جز خصوصياتي است که در بسيج از ابتدا بوده است.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان  به انتظارات رهبري از بسيجي هم اشاره کرد و گفت: 1- پاسداري از هويت ملي و ديني 2- الگو شدن بسيج براي جوانان 3- حفظ فضاي سالم در کشور 4- هدايت جوانان به حق و حقيقت.
 
گرجي در پايان گفت: دشمن پنج گسل را براي رسيدن به اهداف خود دنبال مي‌کند: 1- گسل مردم از مردم 2- گسل مردم از روحانيت 3- گسل مردم از حاکميت 4- گسل مردم در احکام حاکميتي 5- گسل مرجعيت از روحانيت در بحث اقتصادي.

انتهای پیام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۳:۰۴

29 Dec 2019