۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۲۶۷۸۱
امام جمعه شهر اردل؛

فقر و بيکاري مهمترين دغدغه مردم اردل است

امام جمعه شهر اردل گفت: فقر و بيکاري مهمترين دغدغه مردم اردل است که لازمه رفع اين مشکلات اجراي اقتصاد مقاومتي است.
فقر و بيکاري مهمترين دغدغه مردم اردل است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسي سلمان‌پور امام جمعه شهر اردل در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي گفت: عامل اصلي آرامش در دنيا تقواست. امروز بخش عمده‌اي از مشکلات جامعه بايد با تقوا حل شود، اگر مردم از خداوند بترسند و گناه نکنند، حق والدين را انجام دهند، صله‌رحم کنند، قطعا دنيا گلستان و برکت در زندگي زياد مي‌شود.

سلمان‌پور با اشاره به دغدغه‌هاي مردم و به خصوص مردم ولايت‌مدار و شهيدپرور شهرستان اردل اظهارکرد: امروز مهمترين دغدغه مردم اين شهرستان بيکاري و فقر است که لازمه رفع اين مشکلات بزرگ اجراي اقتصاد مقاومتي است.

وي با اشاره به لزوم اجرای اقتصاد مقاومتي در جامعه گفت: اقتصاد مقاومتي و توجه به رشد درون‌‏‌زا و تقويت اقتدار دروني کشور و تلاش براي حل مشکلات کشور با اتکا به نيروي‏ دروني کشور از توصيه‏‎هاي مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامي به مسئولان کشور در سال‌هاي اخير است و خصوصا مسئولان دولت کنوني بارها و بارها مخاطب اين تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامي قرار گرفته‌‏اند.

امام جمعه شهر اردل تاکيد کرد: البته وظيفه اقتصاد مقاومتي صرفا متوجه دولت نيست بلکه همه ارکان حکومت و حتي بخش‏‌هاي اجتماع و خود مردم نيز در آن نقشي وافر و به‌سزا دارند اما در اين ميانه، دولت جمهوري اسلامي ايران بايد به‏ عنوان مرکزيت ستادي که قرار است اقتصاد مقاومتي را اداره و اجرا کند، عمل کرده و از اين‌رو لازم است که مسئولان دولتي هم به اقتصاد مقاومتي ايمان و اعتقاد قلبي داشته باشند و هم دانش و آگاهي و اراده کافي براي اجراي آن‏را در خود داشته باشند.

سلمان‌پور اضافه کرد: در بحث اقتصاد مقاومتي، تقويت توليد داخلي و بهبود آن يکي از عناصر اصلي‏ و مهم است، بايد توجه داشت که تقويت توليد داخلي هم از طريق خريد کالاي داخلي و هم از طريق بهبود کيفيت کالاهاي داخلي به‏ صورت همزمان قابل تحقق است.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به بحث واگذاري نهايي مصلاي شهرستان اردل خاطرنشان کرد: هنوز واگذاري نهايي مصلاي شهرستان اردل صورت نگرفته و به محض واگذاري نهايي اقدامات شروع به کار آن انجام خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۵:۱۶

29 Dec 2019