۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
کد مطلب : ۳۰۷۳۱
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

بعضي بد اخلاقي ها، کنسرتها را خارج از شئون و قوائد ديني و انقلابي رقم مي زند

امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه اين شهرستان ضمن گلايه و انتقاد از بعضي بداخلاقيها و حاشيه سازي هاي روزهاي اخير در قالب برگزاري کنسرتي خارج از شئون و قوائد ديني و انقلابي گفت: بعضي بد اخلاقي ها، کنسرتها را خارج از شئون و قوائد ديني و انقلابي رقم مي زند.
بعضي بد اخلاقي ها، کنسرتها را خارج از شئون و قوائد ديني و انقلابي رقم مي زند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام سيد شهاب الدين طباطبايي، خطيب جمعه کوهرنگ با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در جمع اقشار مختلف به مناسبت عيدغدير؛ مهم ترين فرمايشات ايشان را حول محور تبيين جايگاه امامت و ولايت و اهميت والا و بي نظير آن در سعادت حقيقي جامعه ديني دانست و گفت:تبين چند باره جايگاه امامت در صلاح و رستگاري امت بيانگر حساسيت موضوع از صدر اسلام تا هميشه تاريخ است.

وي ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و ياد و خاطره رشادتها و پايمردي هاي ملت ايران و حرکت در مسير صحيح امت و امامت گفت؛ دوران دفاع مقدس ميراث عظيم معنوي و سياسي و فرهنگي اين کشور است که بايد مردم و مسئولين در همان مسير روشن و انقلابي حرکت خود را به سمت قله هاي پيشرفت و ترقي در همه حوزه هاادامه دهند.

رييس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ ضمن گلايه و انتقاد از بعضي بداخلاقيها و حاشيه سازي هاي روزهاي اخير در قالب برگزاري کنسرتي خارج از شئون و قوائد ديني و انقلابي خاطر نشان کرد : در شرايطي که مجموعه مديريت استان بخصوص استاندار دلسوز و ولايتمدار و پرتلاش با همراهي مثال زدني نماينده معزز و محترم ولي فقيه در استان با همه توان به رفع مشکلات و توسعه زير ساختهاي مهم استان اهتمام دارند برگزاري يک کنسرت غير ضروري نبايد فضاي فرهنگي آرام استان را متشنج کند.

حجت الاسلام طباطبايي بيان داشت: اگر قرار است کنسرت برگزار شود بايد در شان عيدغدير و بارعايت موازين شرعي و قانوني برگزار شود و قطعا با اين چهارچوب هيچ کسي مخالفتي نخواهد داشت.
 
 
 
انتهاي پيام1022ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۰:۳۶

24 Jan 2020