۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۳۲۷۱۱
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری::

مردم بايد برای شکست تحريم ها، به توليد داخلي متکي باشند

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بيان اينکه بدعهدي و عمل نکردن به تعهدات آمريکا دور از انتظار نبود، گفت: در راستاي شکست تحريم هاي آمريکا بايد مردم به توليد داخل متکي باشند.
مردم بايد برای شکست تحريم ها، به توليد داخلي متکي باشند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) در گفت و گو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه اوباما در آخرين روزهاي رياست جمهوري باز هم تحريم ها عليه ايران تمدید کرده و اظهار داشت: آمريکا نسبت به تعهدات خود بدعهدي کرد و نسبت به تعهدات وفايي نشان نداد.

سردار اکبري با بيان اينکه مقام معظم رهبري از همان ابتدا فرمودند که به تعهدات آمريکا خوشبين نيستند و اين اتفاق افتاد و آمريکا به تعهدات خود عمل که نکرد هيچ بلکه تحريم ها را عيله ايران و تمامي ملت ها افزايش داد، بيان داشت: بدعهدي ها و عمل نکردن به تعهدات نسبت به تمام ملت ها دور از انتظار نبود.

وي با بيان اينکه با توجه به تمديد تحريم ها مردم ايران بيش از پيش بايد متکي به داخل باشند و اميدوار به بيگانگان و افراد بيگانه نباشند، عنوان کرد: بايد بيش از پيش به توليد داخلي و اقتصاد مقاومتي توجه و از کارآفرينان و توليدکنندگان داخلي حمايت صورت گيرد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۰:۳۰

27 Dec 2019