۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۱۶۷۹۱
قاضی زاده هاشمی:

80 میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان 220 تختخوابی بروجن اختصاص یافت

وزیر بهداشت و درمان 80 میلیارد ریال اعتبار برای ادامه کار پروژه بیمارستان 220 تخت خوابی بروجن اختصاص داد.
80 میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان 220 تختخوابی بروجن اختصاص یافت
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، در جریان بازدید رئیس جمهور و هیئت همراه از استان چهارمحال وبختیاری سید حسن قاضی زاده هاشمی در سفر به شهرستان بروجن در نشستی با مسئولان استانی و شهرستانی اظهار کرد: دولت تدبیر وامید مصمم است که با مهار کردن تورم اقتصاد کشور را رونق بخشد.

وی با بیان این که در بعد بین المللی دولت با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری نشان داد که ایران صلح طلب است، تصریح کرد: در این صحنه دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم را هیچ وقت فراموش نکردیم.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به این که دشمنان انقلاب با پیشرفت کشور مخالفند، گفت: با کمک قوه قضائیه باید شاهد آن باشیم که روز به روز تلاشمان ظهور بیشتری داشته باشد.

وزیر بهداشت و درمان با بیان این که دولت در هدفمندی یارانه ها مصمم است به محرومان کمک کند، افزود: با قطع کردن یارانه افرادی که نیاز ندارندبه محرومان و قشر ضعیف کمک می کنیم.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی بروجن باید هر چه زودتر به بهره برداری برسد تا موجب رضایت مندی مردم شود.

وی، همچنین از ساختمان مرکز بهداشت و درمان شهرستان بروجن بازدید کرد و جهت ادامه کار ساختمان جدید مرکز بهداشت ۳۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داد.

امیرعباس سلطانی نماینده مردم شهرستان بروجن هم در این نشست با بیان این که برای تکمیل پروژه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی بروجن ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است، خاطر نشان کرد: مطابق ماده ۱۸۰ ،۲۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر هم برای ادامه کار به این بیمارستان تعلق گرفته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۳:۵۱

29 Dec 2019