۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
کد مطلب : ۲۲۰۴۶
مديرعامل موسسه هنرمندان پيشکسوت کشور خبر داد:

سفر 20 نفر از هنرمندان پيشکسوت کشور به شهرستان کوهرنگ

سيد عباس عظيمي گفت: حضور در چادرهاي عشايري و ديدار با عشاير بختياري از برنامه هاي هنرمندان پيشکسوت است.
سفر 20 نفر از هنرمندان پيشکسوت کشور به شهرستان کوهرنگ
به گزارش جهانبین نیوز، مديرعامل موسسه هنرمندان پيشکسوت کشور در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر از حضور هنرمندان پيشکسوت ايران در شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: ايرج راد، عنايت الله بخشي، مهوش صبرکن، هادي مرزبان، هوشنگ توکلي، اسماعيل خلج، عزت الله مهرآوران، رضا صفايي پور و جواد انصافي از جمله پيشکسوتاني هستند که به منظور بازديد از مناطق گردشگري به کوهرنگ سفر مي کنند.
 
سيد عباس عظيمي، که در جلسه هماهنگي سفر هنرمندان پيشکسوت به کوهرنگ سفر کرده بود، با اشاره به اينکه 20 نفر از هنرمندان پيشکسوتان ايران همراه با خانواده به شهرستان کوهرنگ سفر مي کنند، گفت: ديدار مردم کوهرنگ با هنرمندان پيشکسوت، پياده روي در طبيعت، برگزاري کارگروههاي آموزشي، گردش در جاذبه هاي کوهرنگ بخصوص در تونل اول و آبشار شيخ عليخان و حضور در چادرهاي عشايري و ديدار با عشاير بختياري از برنامه هاي هنرمندان پيشکسوت است.

 وي در ادامه افزود: اين پيشکسوتان از 20 الي 23 ارديبهشت در شهرستان کوهرنگ حضور مي يابند.
 
عظيمي با بيان اينکه حضور اين هنرمندان با هماهنگي موسسه هنرمندان پيشکسوت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامي صورت مي گيرد افزود: تجليل از هنرمندان پيشکسوت يکي از مهمترين برنامه هاي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان است.

مديرعامل موسسه هنرمندان پيشکسوت کشور، بازديد از جاذبه ديدني شهرستان کوهرنگ، معرفي فرهنگ و هنر بختياري را  از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده براي اين هنرمندان است.
 

انتهاي خبر1020ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۷:۵۳

26 Dec 2019