۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۲۳۰۳۶
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خبر داد:

برگزاری بیش از 190 برنامه برای بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) و قیام پانزده خرداد در چهارمحال و بختیاری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: 190 برنامه به منظور بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد، با حضور چمعیتی بالغ بر93 هزار نفر شرکت کننده در استان برگزار گردید.
برگزاری بیش از 190 برنامه برای بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) و قیام پانزده خرداد در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز علی گرجی تبیین سیره امام خمینی(ره) در جامعه به‌منظور حرکت در مسیر انقلاب اسلامی را ضروری دانست و افزود: در همین راستا، بیش از همایش‌ با شرکت بیش از ۶۰۰۰ نفر در استان برگزار گردید.

گرجی انقلاب اسلامی را باعث دگرگونی و تحولی عظیم در صحنه حیات اجتماعی، سیاسی مردم مسلمان ایران برشمرد و تصریح کرد: در مفهومی که حضرت امام (ره) از «انتظار» ارائه دادند، نه تنها از سکون و سکوت خبری نیست، بلکه تلاش برای تحقق قدرت اسلام و آماده‌شدن زمینه ظهور موج می‌زند.

وی گفت: برنامه‌های گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد، از روز پربرکت نیمه شعبان، رنگ و بوی معنوی خاصی به خود گرفته بود و با توجه به همین تقارن، همایش امام خمینی(ره) احیاگر فرهنگ انتظار در عصر حاضر در مرکز استان برگزار شد.

گرجی در ادامه اسلام را خط قرمز امام خميني(ره)، دانست و تصریح کرد: امـام خمینی از همان ابتدای پیروزی انقلاب، اسـلام را خط قرمز عنوان کرد و تصمیم‌های مهم خود را برمبنای قوانین آن قرار داد و با احدی بر سرآن معامله نمی‌کردند.

به گفته وی، مسابقات فرهنگی، ۳۵ مراسم ویژه در شهرهای استان، ۱۰۷ برنامه در مساجد محوری، بقاع متبرکه و حسینیه‌های شهدای استان، بکارگیری ۱۳۵ سخنران برجسته در برنامه‌ها، تهیه و ارائه پنج تیزر تبلیغاتی به صدا و سیما، مراسم دعای ندبه به یاد امام عزیز(ره) و شهدای ۱۵ خرداد، مراسم تبیین ثمرات و برکات وجود مبارک امام(ره) و حماسه ۱۵ خرداد در ۲۴ میعادگاه نماز جمعه استان، چاپ ۱۸ مورد اقلام تبلیغی جذاب و پرمحتوا و... سایر برنامه‌هایی هستند که در راستای بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در سراسر استان برگزار شد.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۳:۳۴

29 Dec 2019