۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۲۹۰۷۶
کارشناس هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

چهارمحالی‌ها منتظر افزایش ریزگردها درسه روز آینده باشند

کارشناس هواشناسی در چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به افزایش وزش باد و فعالیت کانون‌های گرد و خاک طی سه روز آینده میزان ریزگردها در آسمان نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری افزایش می‌یاد و به کودکان، بیماران تنفسی، قلبی و سالمندان توصیه می‌شود در مواقع وزش شدید باد و افزایش گرد و خاک از تردد غیرضروری در بیرون از خانه خودداری کنند.
چهارمحالی‌ها منتظر افزایش ریزگردها درسه روز آینده باشند
معصومه نوروزی کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظها کرد: کاهش کیفیت هوا در  چهارمحال و بختیاری تا اواخر هفته تداوم دارد و باتوجه به فعالیت کانون‌های گرد و خاک در خارج از این استان تا پایان هفته شاهد کاهش کیفیت هوا و افزایش گرد و خاک در این استان هستیم.

وی با بیان اینکه امروز در این استان آسمانی صاف خواهیم داشت و از بعدازظهر شاهد افزایش غبار رقیق و افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود.

نوروزی اضافه کرد: فردا در چهارمحال و بختیاری آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعدازظهر آن افزایش ابر، گاهی وزش باد و غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای روز پنج‌شنبه شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعدازظهر افزایش ابر گاهی وزش باد و غبار محلی در چهارمحال و بختیاری خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به افزایش وزش باد و فعالیت کانون‌های گرد و خاک طی سه روز آینده میزان ریزگردها در آسمان نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری افزایش می‌یاد و به کودکان، بیماران تنفسی، قلبی و سالمندان توصیه می‌شود در مواقع وزش شدید باد و افزایش گرد و خاک از تردد غیرضروری در بیرون از خانه خودداری کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۵:۴۳

29 Dec 2019