۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۲۸۰۸۶
معاونت پشتيباني و توسعه منابع انساني استانداري چهارمحال و بختياري:

گردشگران سفيران تبليغ جاذبه‌هاي گردشگري هستند

معاونت پشتيباني و توسعه منابع انساني استانداري چهارمحال و بختياري گفت: گردشگران سفيران تبليغ جاذبه‌هاي اين استان هستند و از همين‌رو بايد در ارائه خدمات شايسته به آن‌ها کوشش کنيم.
گردشگران سفيران تبليغ جاذبه‌هاي گردشگري هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيامک سليماني دشتکي معاونت پشتيباني و توسعه منابع انساني استانداري چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با مشکات برین اظهار کرد: گردشگران سفيران تبليغ جاذبه‌هاي اين استان هستند و از همين‌رو بايد در ارائه خدمات شايسته به آن‌ها کوشش کنيم.

وي تاکيد کرد: مسافران نوروزي با حضور در اين استان مي‌توانند شرايط را به خوبي لمس کرده و از اين‌رو بهترين مبلغان براي استان هستند تا بتوانند گردشگران بيشتري را به چهارمحال و بختياري بکشانند.

سليماني اضافه کرد:امکانات و خدمات ارائه شده به مسافران نوروزي امسال خوب بود اما اگر بخواهيم سال آينده خدمات بهتري به مسافران ارائه دهيم بايد از همين الان وارد عمل شويم و برنامه‌ريزي‌هاي لازم را انجام دهيم.

معاونت پشتيباني و توسعه منابع انساني استانداري چهارمحال و بختياري انجام هماهنگي‌هاي لازم براي تخحققق شعار سال را لازم و ضروري برشمرد و بيان داشت: براي تحقق اين امر بايد همه دستگاه‌ها وارد عمل شوند.

سليماني از افزايش ۱۵ درصدي گردشگران نوروزي چه عبوري و چه اقامت در استان خبر داد و گفت: تلاش شهرداران، فرمانداران و روساي کميته‌هاي ستاد سفر امر خدمات‌رساني به مسافران را در ايام نوروز بسيار قابل توجه بوده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۷:۰۷

26 Dec 2019