۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۳۰۰۵۶
امام جمعه لردگان؛

مسجد، نقش تعيين‌كننده در انقلاب‌ها اند/ خدمت بايد با مديريت جهادى باشد

امام جمعه لردگان گفت: خدمت بايد با مديريت جهادى باشد و همه دولت ها بايد ساده زيستي و خدمت رساني به مردم را از شهيدان رجائي و باهنر الگو بگيرند.
مسجد، نقش تعيين‌كننده در انقلاب‌ها اند/ خدمت بايد با مديريت جهادى باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان؛ امام جمعه لردگان در خطبهاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به 30 مرداد روز جهاني مسجد گفت: اولين قبله مسلمانان يعني مسجدالاقصي که يکي از مهم‌ترين مسجد مسلمانان است و قرآن از آن به نيکي نام مي‌برد؛ توسط اسرائيلي‌ها در اين روزبه آتش کشيده شد لذا اين روز را به نام روز جهاني مسجد نام‌گذاري کردند.

امام جمعه لردگان گفت: مسجد، نقش تعيين‌كننده در انقلاب‌ها است. و بايد جوانان با حضور بيشتر و رونق بخشيدن به فضاي مسجد و مراسمات در مساجد همکاري بيشتري داشته باشند.

وي بااشاره به سخنان امام خمينى(ره‌) که فرمودند: اين مساجد، سنگرهاى اسلام است گفت: کسانيکه به مساجد خدمت مي کنند در نزد خداوند اجر و پاداش دارند و مسلمان بايستي نماز خود را در مساجد بخواند ومساجد پايگاه وحدت و همدلي است .
انصاري افزود: متاسفانه بيشتر مساجد ما فقط در زمان مراسمات فاتحه خواني باز هستند و جنبه رقابتي دارند .

خطيب نماز جمعه لردگان در بخش ديگر سخنان خود به 31 مرداد روز صنعت دفاعي اشاره کرد و گفت: مقاومت، دين و رهبري سبب شد تا مملکت ما از امنيت خاصي برخوردار باشد.

انصاري گفت: صنعت ما بايستي رونق بيشتري داشته باشد تا نيازمند به کشورهاي غربي و استکباري امثال آمريکا نداشته باشيم .
وي افزود: اقتدار ما در گرو ايستادگي در برابر زيادي خواهي هاي استکبار است و در سايه پيشرفت صنعت دفاعي محقق مي شود.

انصاري در خصوص جنايتهاي آل خليفه گفت: حکومت آل خليفه با زندان و محاکمه کردن شيخ عيسي قاسم و ديگر رهبران بحريني کار خودش را خرابتر مي کند و مردم از روحانيت تا پاي جان دفاع مي کنند.

امام جمعه لردگان به هفته دولت و شهادت شهيدان رجائي و با هنر اشاراتي کرد و گفت: خدمت بايد با مديريت جهادى باشد و همه دولت ها بايد ساده زيستي و خدمت رساني به مردم را از شهيدان رجائي و باهنر الگو بگيرند.

انصاري در پايان خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: دولت ها آمدند تا خدمت كنند، و به تعبير رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي)، در زمينه خدمت، كار را بايد جهادى كرد؛ كار جهادى يعنى از موانع عبوركردن است.

انتهاي خبر1020ج  / 630 ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۵:۲۴

29 Dec 2019