۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
کد مطلب : ۳۳۰۲۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

تحقق عدالت فرهنگی با برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره فیلم فجر به عنوان مهم ترین رویداد فرهنگی کشور گفت: بنابر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و به منظور تحقق عدالت فرهنگی در کشور مبلغ 240 میلییون تومان در استان ها جهت برگزاری و پخش فیلم های جشنواره فجر اختصاص داده شده است.
تحقق عدالت فرهنگی با برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان ها
به گزارش جهانبین نیوز؛ جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره فیلم فجر به عنوان مهم ترین رویداد فرهنگی کشور اظهار کرد: بنابر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و به منظور تحقق عدالت فرهنگی در کشور مبلغ 240 میلییون تومان در استان ها جهت برگزاری و پخش فیلم های جشنواره فجر اختصاص داده شده است.

وی افزود: این جشنواره از 14 بهمن آغاز و تا 21 بهمن به مدت هشت روز ادامه دارد و هر روز دو فیلم در چهار سانس اکران می شود.

کارگران با اشاره به اینکه امسال 16 فیلم از 28 فیلم جشنواره در استان نمایش داده می شود که فروش بلیط آن از 7 بهمن تا 11 بهمن ماه به صورت اینترنتی برقرار یبود افزود: اما به دلیل عدم استقبال مردم به همان سبک سنتی فروش بلیط در گیشه رو آورده ایم.

وی ادامه داد: بلیط ها به صورت تکی به مبلغ 8 هزار تومان و به صورت بسته ای با تخفیف به قیمت هر بلیط 6 هزار تومان فروخته می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برنامه های کمیته فرهنگی دهه فجر نیز بیان داشت: کمیته فرهنگی که زیرمجموعه کمیته دهه فجر است امسال 238 برنامه محوری در این 10 روز در دستور کار دارد که مهم ترین آنها افتتاح جشنواره فیلم فجر، برگزاری شب های شعر و موسیقی، افتتاح کتابخانه ها و کانون های فرهنگی برخی مساجد، تقدیر از فعالان قرآنی، کلنگ زنی مجتمع فرهنگی هنری شهرستان بن و افتتاح خانه هنرمندان هفشجان هستند.

کارگران در حاشیه این نشست با اشاره به وضعیت مطبوعات استان اضافه کرد: برخی نشریات با ارتباط مستقیم با ادارات اقدام به دریافت آگهی به صورت زیر قیمت مصوب و خلاف قانون می کنند که همین موجب نارضایتی و بی عدالتی می شود، آگهی ها دارای شرایط، شاخص و فرآیند خاص خود است که باید نشریات به این شرایط تن دهند.

جواد کارگران به نزدیکی انتخابات خانه مطبوعات اشاره و تاکید کرد: 14 اسفند ماه انتخابات خانه مطبوعات به صورت الکترونیکی برگزار می شود که طبق قانون خانه مطبوعات مجری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ناظر بر انجام آن است.

انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۵:۰۹

25 Jan 2020