۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۳۱۰۴۶
مسئول کميته خواهران ستاد بازسازي عتبات عاليات چهارمحال و بختياري:

بانوان پشتيبان اصلي اهداي نذورات در ستاد بازسازي عتبات عاليات اند

مسئول کميته خواهران ستاد بازسازي عتبات عاليات چهارمحال و بختياري فعاليت‌هاي اين ستاد در استان را شناسايي و معرفي خواهران علاقه‌مند به همکاري افتخاري با ستاد و خادم الحسين‌ها و توزيع قبض‌ براي جمع آوري نذورات مردمي عنوان کرد.
بانوان پشتيبان اصلي اهداي نذورات در ستاد بازسازي عتبات عاليات اند
به گزارش جهانبین نیوز؛ خاتون شريفي در مصاحبه اختصاصي با مشکات برين با اشاره به در پيش بودن آيين اربعين، از ارائه خدمات به زوار حسيني خبر داد و افزود: براي اولين بار در موکب خادمان خواهر در اين راهپيمايي بزرگ خدمات ويژه‌اي به بانوان زائر ارائه مي دهند.

شريفي بانوان را پشتيبان اصلي اهداي نذورات دانست و گفت: طبق پيش بيني ها موکب قمر بني هاشم (ع) استان روزانه به 15 هزار نفر زائر خدمات دهي مي کند که بخش عمده اي از اين زائران را خواهران تشکيل مي دهند.

وي شناسايي و معرفي خواهران علاقه‌مند به همکاري افتخاري با ستاد و توزيع قبض‌ براي جمع آوري نذورات مردمي را از جمله فعاليت هاي اين بخش بيان کرد و بيان کرد: سهميه استان ما 30 نفر خواهر براي حضور در راهپيمايي اربعين است.

وي فعاليت‌هاي اين ستاد در استان را شناسايي و معرفي خواهران علاقه‌مند به همکاري افتخاري با ستاد و خادم الحسين‌ها و توزيع قبض‌ براي جمع آوري نذورات مردمي عنوان کرد.

معاون فرهنگي خانواده كاركنان سپاه قمربني هاشم (ع) با بيان اينکه متاسفانه از نظر کمک هاي مردمي به موکب ها از بقيه استان ها عقب تر هستيم اميدوراريم مردم ولايت مدار و محب ائمه اطهار اهتمام بيشاري در اين زمينه داشته باشند.

وي گفت: فعاليت خادمان خواهر فقط مختص محرم و اربعين نيست و به عنوان خادم الحسين در طول سال در طرح کمک هاي مردمي به صورت نقدي و غير نقدي با ستاد بازسازي عتبات عاليات همکاري دارند.

شريفي با بيان اينکه خدمت در اين ايام تنها کمک مالي نيست گفت: هر کس هر تواني در اين زمينه دارد مضايقه نکرده و ما در بين خادمان خود بهيار، پرستار و مداح داريم.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۴:۵۹

29 Dec 2019