۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۱۷۰۰۶
رئیس سازمان صنعت استان:

100 مقاله به دبيرخانه همايش ملي آبهاي معدني واصل شد/ ضرورت جداسازي آب اشاميدني از ساير مصارف

تعداد ۱۰۰ مقاله به دبيرخانه همايش ملي آب هاي معدني واصل که ۴۹ مقاله براي ارائه مناسب ارزيابي شده و در نهايت ۳۲ مقاله انتخاب شدند.
100 مقاله به دبيرخانه همايش ملي آبهاي معدني واصل شد/ ضرورت جداسازي آب اشاميدني از ساير مصارف
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر سيد نعيم امامي در نشست خبري با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان از برگزاري همايش ملي آب هاي معدني در ۲۹ مرداد در شهرکرد خبر داد.

امامي، مهمترين پتانسيل و توانمندي استان چهارمحال و بختياري را منابع آبي دانست و بيان داشت: بيش از ۹۰۰ چشمه و چاه در استان وجود دارد که منابع ارزنده اي به شمار مي روند.

وي افزود: البته در سال هاي اخير با کاهش بارندگي و خشکسالي ميزان منابع آبي ما تقليل يافته است و متاسفانه کماکان بخش عمده منابع آبي هدر مي رود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، مهمترين چالش جوامع امروز و مشکل آينده را در کم آبي دانست و تصريح کرد: استان ما نيز با چالش کم آبي مواجه است و ضرورت دارد آب آشاميدني از مصارف آب در صنعت و کشاورزي و ساير موارد جدا شود.

وي، نهادينه شدن فرهنگ مصرف آب هاي معدني در کشور را ضروري دانست و اظهار داشت: مصرف آب معدني از سال ۸۲ تا ۸۷ از ۳.۶ ليتر براي هر نفر به ۳۱ ليتر در امسال رسيده است که اين افزايش مصرف بيش از ۱۵ برابري را نشان مي دهد.

امامي گفت: در کل استان ۲۲ جواز تاسيس کارخانه آب معدني صادر شده است که تنها ۱۱ کارخانه احداث و به اتمام رسيده اند و از اين ۱۱ کارخانه تنها ۶ کارخانه فعاليت مي کنند.

وي ابراز اميدواري کرد برگزاري همايش ملي آب هاي معدني جرقه اي باشد براي اينکه ساير کارخانه هاي آب معدني استان فعال شوند و موجبات اشتغال ۱۵۰۰ نفر فراهم شود.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بهينه سازي توليد و عرضه در صنعت آبهاي معدني و آشاميدني، فرصت ها و چالش هاي بسته بندي آب معدني در توليد و صادرات، نقش مديريت بازرگاني در صادرات و توليد، مسائل مالي و اقتصادي در مسير صنعت آب معدني و جنبه هاي بهداشتي و درماني را از محور هاي اين همايش عنوان کرد.

امامي اذعان داشت: تعداد ۱۰۰ مقاله به دبيرخانه همايش ملي آب هاي معدني واصل که ۴۹ مقاله براي ارائه مناسب ارزيابي شده و در نهايت ۳۲ مقاله انتخاب شدند.

وي افزود: ۱۲ مقاله به شکل حضوري و ۲۰ مقاله به شکل پوستر در همايش ارائه مي شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۳:۰۳

29 Dec 2019