۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۳۴۲۹۶
نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ:

نگاه سپاه پاسداران فراتر از مرزهاست/پاسداران از ولايت و ارزش ها دفاع مي کنند

نماينده ولي فقيه در سپاه کوهرنگ گفت: امروز فعاليت و نگاه سپاه پاسداران فراتر از مرزهاي ايران اسلامي است.
نگاه سپاه پاسداران فراتر از مرزهاست/پاسداران از ولايت و ارزش ها دفاع مي کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجه الاسلام صادق نيکنام نماينده ولي فقيه در سپاه کوهرنگ در ديدار با حجه الاسلام طباطبايي امام جمعه کوهرنگ سپاه پاسداران را اميد مردم، نظام، انقلاب و ولايت فقيه ناميد.

حجت الاسلام نيکنام با بيان فرازي از فرمايشات امام خميني (ره) که مي فرمايند، چشم من به پاسداران است افزود: امروز پاسداران از  ولايت فقيه و ارزش ها دفاع مي کنند.

نماينده ولي فقيه در سپاه کوهرنگ افزود: يکي از انقلابي ترين نهادهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي سپاه پاسداران است که هم در صحنه هاي داخلي شامل پروژه هاي سازندگي، فرهنگي و محروميت زدايي و چه در صحنه هاي بين المللي در خارج از مرزها اقتدار خود را نشان مي دهد.

وی بيان داشت: سپاه براي حفظ انقلاب اسلامي فراتر از مرزها فعاليت مي کند که انشالله همه از سريازان انقلاب و ولايت باشيم.

حجت الاسلام نيکنام خاطرنشان کرد: اکنون که منطقه و محيط پيراموني ما به شدت درگير بحران است، سپاه نه تنها با ابتکار تمام و براساس رسالت ذاتي خود، مرزهاي امنيت کشور را به کيلومترها دوردست‌تر از مرزهاي کشورمان منتقل کرده است، بلکه در داخل نيز با هوشياري تمام و رصد اقدامات گروهک‌هاي مختلف معاند، هرگونه تحرک آنها عليه امنيت ملي کشورمان را در نطفه خفه مي‌کند.
وي گفت: به عبارت ديگر، گروه‌هاي تروريستي که درصدد ايجاد بحران در کشور هستند و مي‌خواهند حوادثي مشابه آنچه در عراق و سوريه اتفاق مي‌افتد، در ايران نيز تکرار کنند، تنها با اقدام به موقع پاسداران حريم امنيت کشور است که موفق به اين کار نمي‌شوند.
 
اين تحليلگر مسائل سياسي تاکيد کرد: در شرايطي که دامنه اقدامات تروريستي به قلب اروپا نيز سرايت کرده است، مصون ماندن جمهوري اسلامي از حملات تروريستي و استحکام امنيت ملي کشورمان مديون نقش‌آفريني جهادي و انقلابي سپاه پاسدارن و ديگر نيروهاي خدوم اطلاعاتي و امنيتي کشور است.
 
نماينده ولي فقيه در سپاه کوهرنگ افزود: از آنجا که در برهه کنوني دشمن به دنبال نفوذ، فرسايش و استحاله انقلاب اسلامي است، اقدامات سپاه در خنثي‌سازي نفوذ دشمن و مقابله با شبکه‌هاي فساد اقتصادي در کشور مي‌تواند مايه اميدبخشي و ضامن تداوم انقلاب اسلامي باشد و از اين رو، اين اقدامات نيز در راستاي مأموريت ذاتي سپاه قرار دارد.
 
حجت الاسلام نيکنام تصريح کرد: به دليل همين ايفاي نقش‌هاي خطير است که دشمنان انقلاب اسلامي خواهان انزواي سپاه و ايجاد محدوديت براي آن، به عنوان نيروي درونزاي انقلاب، هستند، از اين رو بر ماست که سپاه پاسدارن، اين نعمت بزرگ الهي و اين شجره طيبه‌اي که به دست الهي امام راحل پايه‌گذاري و با خون شهيدان آبياري شد و اکنون به درخت تناوري تبديل شده است، قدر بدانيم تا هم نقشه دشمن براي انزواي سپاه نقش برآب شود و هم اين نهاد با هزم راسخ‌تر به ايفاي مأموريت‌هاي جهادي و انقلابي خود بپردازد.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۴:۱۰

29 Dec 2019