۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۳۵۲۸۶
هم زمان با روز ادبایت کودک در شهرکرد

برگزاری آئین رونمایی از آلبوم خاطرات کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از برگزاری آئین رونمایی از آلبوم خاطرات کودکان و نوجوانان با فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان و باحضور یوسف قوجق در شهرکرد خبرداد.
برگزاری آئین رونمایی از آلبوم خاطرات کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با تاکید بر ایجاد محیطی جذاب و اجرای فعالیت‌های متنوع در فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی و بازی‌های فکری کانون رونمایی از آلبوم خاطرات کودکان و نوجوانان با مرکز فروش کانون را ازجمله برنامه‌های جنبی این فروشگاه عنوان کرد.

وی در این باره گفت: از این پس کودکان و نوجوانان به همراه خانواده‌های خود در مرکز فروش عکس‌های یادگاری گرفته و آرشیو عکس‌ها در تایم خاصی از روز برای بازدید عموم در این مرکز به نمایش گذاشته می‌شود.

رحیمی افزود: کودکان و نوجوانان می‌توانند عکس‌های سلفی خود را با محصولات و بازی‌های فکری کانون نیز به این فروشگاه ارائه داده و جزیی از خاطرات ماندگار این آلبوم را به عکس‌های خود در هر نقطه و مکانی که هستند و از این محصولات استفاده می‌کنند اختصاص دهند.

این آئین قرار است باحضور یوسف قوجق در روز ادبیات کودک و نوجوان همزمان با برگزاری نشست تخصصی نقد کتاب ساعت ۹ صبح در فروشگاه عرضه محصولات کانون واقع در میدان ابوریحان برگزار شود.



انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۲:۱۹

28 Dec 2019