۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۴۰۲۲۶
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

برگزاری رزمایش محمد رسول الله (ص) ۲ در سراسر چهارمحال و بختیاری/ ۱۵۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام می‌شود

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ که از نهم شهریور در بیشتر نقاط کشور آغاز شده است ۱۴ شهریورماه در سراسر استان چهارمحال و بختیاری نیز برگزار می‌شود.
برگزاری رزمایش محمد رسول الله (ص) ۲ در سراسر چهارمحال و بختیاری/ ۱۵۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام می‌شود
سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ از نهم شهریور در بیشتر نقاط کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این رزمایش ۱۴ شهریورماه در سراسر استان چهارمحال و بختیاری نیز برگزار می‌شود افزود: هدف از برگزاری این رزمایش نمایش اقتدار مدافعان حریم ولایت و کیان اسلامی در سراسر استان می‌باشد و نشان‌دهنده اتحاد، همدلی و اقتدار ملت بزرگ ایران به جهانیان است.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: در رزمایش محمد رسول الله (ص) ۲، ۲۰ گردان بیت‌المقدس بسیج حضور دارند و اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان نیز در این استان در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از اعزام ۱۵۰ گروه جهادی هم‌زمان با برگزاری این رزمایش برای ارائه خدمات رایگان خبر داد و یادآور شد: این گروه‌ها خدمات خود را در عرصه‌های آموزشی، فرهنگی، عمرانی، مشاوره‌ای، پزشکی، و...، به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری ارائه می‌دهند.

وی در انتها گفت: محرومیت‌زدایی از مهم‌ترین اهداف گروه‌های جهادی است و اعزام این گروه‌های با اولویت حاشیه شهرهای استان صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۳:۵۷

29 Dec 2019