۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۲۸۳۵۶
امام جمعه اردل:

پاسداران ياوران ولايت و دلسوز انقلاب هستند

امام جمعه شهر اردل گفت: پاسدران ياوران ولايت، دلسوزان و خدمتگزاران انقلاب اسلامي ايران هستند و هرجا اصل نظام و فروعات مهم آن به خطر افتد، سپاه وظيفه حفاظت و حراست را برعهده دارد.
پاسداران ياوران ولايت و دلسوز انقلاب هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه،حجت‌الاسلام موسي سلمان‌پور امام جمعه شهر اردل ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقواي الهي با اشاره به سالروز تأسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: اجراي امور انتظامي و امنيتي، کمک به پيشبرد طرح‌هاي عمراني، حمايت از نهضت‌هاي حق‌طلبانه مستضعفين و حضور فعال در امورات جاري خصوصا امورات فرهنگي از وظايف بسيار مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي هستند.

سلمان‌پور با اشاره به کينه و دشمني‌هاي داخلي و خارجي نسبت به سپاه پاسداران گفت: پاسدران ياوران ولايت، دلسوزان و خدمتگزاران انقلاب اسلامي ايران هستند و هرجا اصل نظام و فروعات مهم آن به خطر افتد، سپاه وظيفه حفاظت و حراست را برعهده دارد.

وي با اشاره به مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي اظهار کرد: انتخابات مرحله دوم بايد باشکوه‌تر از مرحله اول برگزار شود و مردم در اين انتخابات کانديدايي را راي دهند که عاشق رهبري و ملت باشد و تمام هدفش سرافرازي انقلاب اسلامي و نابودي دشمناني همچون آمريکا و اسرائيل باشد.

امام جمعه شهر اردل از برگزارکنندگان مراسم معنوي اعتکاف، خيمه‌گاه سلامت توسط بهداشت و درمان شهرستان اردل و ايستگاه صلواتي به مناسبت ميلاد امام علي (ع) و سالروز تاسيس سپاه توسط بسيجيان حوزه مقاومت بسيج امام علي (ع) شهر اردل تشکر کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۱:۵۴

29 Dec 2019