۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۳۴۳۸۶
در شهرکرد

دستگيري سارق حرفه اي با 18 فقره سرقت

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري سارق حرفه اي محتويات داخل خودرو با 18 فقره سرقت در "شهركرد" خبر داد.
دستگيري سارق حرفه اي با 18 فقره سرقت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ سرهنگ "محمدرضا محمدي مقدم" رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري با بيان اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت محتويات داخل خودرو در سطح شهرستان، شناسايي و دستگيري سارق به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پليس با انجام اقدامات تخصصي سارق حرفه اي را شناسايي و پس از هماهنگي با مقامات قضائي دريک اقدام غافلگيرانه دستگير شد.

سرهنگ محمدي مقدم تصريح کرد: متهم در بازجويي هاي بعمل آمده به ۱۸فقره سرقت محتويات داخل خودرو در شهرستان شهركرد اعتراف کردند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: متهم به همراه هم دستش كه اقدام به خريد اموال مسروقه مي كرد دستگير و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني راهي مراجع قضائي شدند.

رئيس پليس آگاهي استان ، عدم آگاهي شهروندان به هشدارهاي پليسي را عامل اصلي سرقت دانست و در خاتمه به شهروندان توصيه کرد: از قرار دادن اشياء قيمتي و کيف دستي بر روي صندلي خودرو يا صندوق عقب وسيله نقيله خودداري و در هنگام پياده شدن از خودرو پنل ضبط را خارج و از نگهداري مدارک شناسايي خود در داخل خودرو جدا خوداري کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۱:۲۱

29 Dec 2019