۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۴۱۳۰۶
نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

نقش معلمان در تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب مهم و اساسی است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری نقش معلمان در تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب را مهم و اساسی دانست و گفت: این قشر هدایت و راهنمایی را در انقلاب بر عهده دارند و لازم است در این راه بصیرت اسلامی، اجتماعی و سیاسی داشته باشند.
نقش معلمان در تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب مهم و اساسی است
حجت الاسلام حسینی صدر نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: هدف از شکل‌گیری انقلاب اسلامی آزادی و احیاء اسلام ناب محمدی و هدایت جامعه به سمت راه الهی، است.

وی نقش معلمان در تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب را مهم و اساسی دانست و خاطرنشان کرد: این قشر هدایت و راهنمایی را در انقلاب بر عهده دارند و لازم است در این راه بصیرت اسلامی، اجتماعی و سیاسی داشته باشند.

حسینی صدر یادآور شد: بصیرت در تمامی حوزه‌ها، خودشناسی و خداشناسی، ایمان، تقوا و تفکر انقلابی و جهادی کار کردن ازجمله ویژگی معلم تراز انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به خفقانی که در دوران پهلوی بر جامعه حاکم بوده افزود: در آن دوران اجازه انتقال افکار اسلامی داده نمی‌شد.

وی ادامه داد: در همان زمان بود که معلمان با وجود محدودیت‌ها به خوبی توانستند تربیت اسلامی دانش‌آموزان را پیش ببرند و در مقابل طاغوت و طاغوتیان بایستند.

حسینی صدر ترویج فرهنگ اسلامی توسط معلمان را مهم دانست و تاکید کرد: معلمان می‌توانند در تربیت نسل جوان تاثیر بسزایی داشته باشند.

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه امنیت، آزادی، مردم سالاری، استقلال و... اشاره و یادآور شد: ما در این مدت توانستیم امنیت خوبی در کشور برقرر کنیم،  موانع مختلف را از سر راه برداریم و بحمدالله امروز در جشن چهل سالگی انقلاب حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۷:۳۸

26 Dec 2019