۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۲۳۴۹۶
بیانیه سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت روز قدس؛

رژیم‌های کودک‌کش اسرائیل و آل‌سعود زودتر از برآورد اربابان‌شان به زباله‌دان تاریخ خواهند پیوست

ملت ایران ثابت خواهد کرد که نه تنها چون مردم دوران امام حسن(ع) جفا کار و خود فروخته نیست، بلکه آنگونه که امام راحل (ره) فرمودند حتی از...
رژیم‌های کودک‌کش اسرائیل و آل‌سعود زودتر از برآورد اربابان‌شان به زباله‌دان تاریخ خواهند پیوست
به گزارش جهانبین نیوز، سازمان بسیج مستضعفین در آستانه فرا رسیدن روز قدس بیانیه ای را به شرح زیر منتشر کرده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت روز قدس سال ۹۴

وَ لَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ (انبیاء ۱۰۵)


مسلمین و آزادیخواهان جهان امسال روز قدس را در شرایطی گرامی می دارند که این ایام از یکسو با سالگرد قتل عام ۵۷۸ کودک مظلوم فلسطینی در غزه توسط رژیم کودک کش اسرائیل مقارن گردیده و از سوی دیگر این روزها شاهد قتل عام و کودک کشی برادر دوقلوی اسرائیل یعنی رژیم صهیونیستی آل سعود در یمن هستیم.


هر چند این جنایات دلخراش و مستمر دل های همه ی عدالتخواهان و انسان های شرافتمند را خون و چشم های آنان را پر از اشک کرده و همه را در حزن و اندوه فرو برده است، امّا از جهتی موجب دل خوشی است که افتادن پرده های ریا و تزویر این شیاطین و رژیم های ضد انسانی و بر ملاشدن جنایات بی حد و حصر آنها، سقوط قریب الوقوع آنان و نزدیکی فرج مسلمین را نوید می دهد.


مسلمانان مصممند که سرزمین های اسلامی را از لوث وجود تبهکاران صهیونیست پاکسازی کنند و بدون شک رژیم های کودک کش و ضدانسانی اسرائیل و آل سعود بسیار زودتر از آنچه اربابان غربی شان برآورد می کنند به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.


آمریکا و اروپا بدانند که در منطقه غرب آسیا روی مهره های سوخته سرمایه گذاری کرده اند و شکست قطعی در انتظار آنهاست.


مسلمانان بزودی رژیم اسرائیل را نابود و بیت المقدس و حیفا و تل آویو را فتح خواهند کرد؛ آمریکا و اروپا بدانند برخلاف جنجال ادعایی که آنها به راه انداخته اند ما برای نابودی اسرائیل هیچ نیازی به سلاح اتمی نداریم.


آمریکا و اروپا بدانند مسلمانان بیت المقدس را فتح خواهند کرد، همانطور که تهران را از چنگ شما و شاه دژخیمتان بیرون آوردند.


آگاه باشید مسلمانان بیت المقدس را فتح خواهند کرد، همانطور که بیروت و جنوب لبنان را از چنگ رژیم صهیونیستی رها کردند.


یقین داشته باشید مسلمانان بیت المقدس را فتح خواهند کرد همانطور که بغداد و کربلا و نجف را از چنگ شما و عامل جنایتکاران صدام رهانیدند.


بدانید پاکسازی تل آویو از لوث وجود صهیونیست ها از پاکسازی استان صلاح الدین، تکریت و بیجی بسیار آسانتر است.


مطمئن باشید مسلمانان بیت المقدس را فتح خواهند کرد همانطور که غزه را آزاد کردند و سه بار متوالی پوزه شما را در مرزهای این سرزمین شریف به خاک مالیدند.


و شک نکنید که مسلمانان بیت المقدس را فتح خواهند کرد، آنگونه که صنعا، مأرب و عدن را از لوث وجود شما مستکبران خائن به بشریت پاک کردند.


یقین داشته باشید مسلمانان اسرائیل را محو و نابود خواهند کرد و پرچم اسلام را در سراسر فلسطین از بحر تا نهر در اهتزار خواهند آورد و برای این عملیات قطعی و غیر قابل شکست هیچ نیازی هم به سلاح هسته ای نداریم همانگونه که سرزمین های برشمرده بدون سلاح هسته ای آزاد شدند، قدس هم این گونه خواهد شد.


اگر آمریکا و اروپا به این تهمت های هسته ای طمع کرده اند که نماینده ای از انقلاب اسلامی را پای میز مذاکره برای حفظ امنیت اسرائیل بکشند، بدانند که چنین آرزویی را به گور خواهند برد چرا که همه میدانند سرنوشت هر کسی که خط سازش با آمریکا و صهیونیست ها را در پیش گیرد، جز سرنوشت شاه و صدام و انورسادات نخواهد بود.


محو اسرائیل میثاق فراگیر امروز امت اسلامی است که شعله های آن در سینه های سوخته ی همه ی مسلمانان زبانه می کشد؛ مسلمانان برای نادیده گرفتن حقوق و استمرار دردها و رنج هایشان به هیچکس نمایندگی نخواهند داد و هر که آلوده به چنین خیانتی شود، این شعله ها در مرحله اول دامان خودش را خواهد گرفت.


به خیایان آمدن ملت ایران و امت اسلام در روز قدس امسال تفسیر این جمله حکیمانه ی رهبر امت اسلام امام خامنه ای عزیز است که در دیدار با مجمع عالی بسیج در آذر ماه گذشته فرمودند : «اسرائیل روز به روز ناامن تر خواهد شد چه توافق هسته ای بشود، چه نشود»؛ به خیایان آمدن ملت ایران و ملت های مسلمان با زبان های روزه دار و لب های خشکیده در سوز آفتاب عمل به وصیت امام علی (ع) است که فرمودند: کُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ عَوْناً؛ همیشه دشمن ستمگر و یارمظلوم باشید. (نامه ۴۷: از وصیت‏های آن حضرت است به حسن و حسین علیهما السّلام)


ملت ایران نشان خواهد داد که نماد انسانیت و شرافت و رهرو صادق امیر المومنین (ع) است، ملت ایران ثابت خواهد کرد که نه تنها چون مردم دوران امام حسن (ع) جفا کار و خود فروخته نیست، بلکه آنگونه که امام راحل (ره) فرمودند حتی از مردم عهد رسول الله (ص) هم بالاترست و در راه تحقق اهداف خود از پا نخواهند نشست.


دنیا خواهد دید که ایرانی یار مظلوم است و ایرانی همیشه بر این مرام خواهد ماند. دنیا خواهد دید که ملت ایران چون امام قلعه گشای خود که در قلعه خیبر را به روی رزمندگان اسلام گشود به زودی دروازه های بیت المقدس را به روی امت اسلام خواهند گشود. خطر ها و تهدیدها و تحریم ها هیچ گاه ملت ایران را از این راه جوانمردانه و انسانی باز نخواهند داشت و به فضل پروردگار در پرتو همین استقامت ها همانگونه که تاکنون پیروزی های بزرگ جهانی نصیب خود ساخته به پیروزی های خود، تا آزادی قدس شریف استمرار خواهد بخشید.


وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ (آل عمران۱۲۶)


سـازمــان بــســیج مـستـضـعفـین


۲۲ رمضان المبارک ۱۴۳۶

۱۸تیر ۱۳۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۱:۲۸

29 Dec 2019