۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۲۶۴۶۶
لاریجانی:

ایران فناوری‌های موشکی خود را گسترش می‌دهد

رئیس مجلس با اشاره به تصمیم ایران به تداوم مسیر گسترش فناوری‌های موشکی گفت: اگر کشوری بخواهد در سند توافق هسته‌ای میان ایران و ۱+۵ خدشه‌ای وارد کند، منزوی خواهد شد.
ایران فناوری‌های موشکی خود را گسترش می‌دهد
به جهانبین نیوز به نقل از  فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به فرودگاه بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به سوابق درخشان استان بوشهر در پیروزی انقلاب اسلامی و در جریان جنگ تحمیلی، در پاسخ به سؤالی درباره مصوبه اخیر کنگره آمریکا گفت: خیلی نباید به جنجال‌آفرینی آنها توجه کرد، چون ما راهی را انتخاب کرده‌ایم که هیچ ضرری در آن وجود نخواهد داشت.

وی اظهار کرد: وقتی آنها برای مذاکرات پیشنهاد دادند، از آنجا که ایران در جایگاه مستحکمی قرار داشت، مذاکرات را پذیرفت و در روند مذاکرات با اتحادیه اروپا به سرانجام رسیدند و سندی روشن از تعهدات طرفین امضاء شد.

لاریجانی در ادامه گفت: حال اگر یکی از این کشورها بخواهد در این سند خدشه‌ای وارد کند، منزوی خواهد شد و دیگر کشورها به او ایراد خواهند گرفت، کما اینکه در مورد همین بندی که در قانون بودجه آمریکا درباره ایران و روادید وارد کرده‌اند، اتحادیه اروپا و کشورهای دیگر به آن اعتراض کردند، از این رو، این اقدامات سرانجامی برای آنها نخواهد داشت.

وی با اشاره به صبر و متانت ایران در طول مسیر توافق و ادامه آن، دستور رئیس‌جمهور به وزیر دفاع را یادآور شد و افزود: در زمینه فناوری‌های موشکی، ایران حتماً راه خود را ادامه داده و آن را گسترش نیز می‌دهد، چه در بودجه، چه در برنامه، چه طرح‌ها و لوایح جداگانه، آمادگی کافی برای ایستادگی جلوی اقدامات نادرست آنها وجود دارد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۶:۰۹

30 Dec 2019