۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۲۲۹۵۶
مصاحبه با يکي از قهرمانان رزمي استان چهارمحال وبختياري

موتاي استان دچار ضعف مديريتي شده است

موتاي استان در چند سال اخير دچار ضعف مديريتي شده و جلوي پيشرفت آن گرفته شده است، اميدواريم به زودي اين مشکل برطرف شود.
موتاي استان دچار ضعف مديريتي شده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليل مشکات برين، استان چهارمحال و بختياري يکي از استان هاي قهرمان پرور کشور در حوزه ورزش است به طوري که ظرفيت‌هاي ورزشي بسيار مطلوبي در اين استان وجود دارد و اين مهم از اهميت ويژه اي برخوردار است.

قهرمانان بسيار خوبي در استان وجود دارد که در ميادين مهم ملي و برون‌مرزي براي ورزش استان افتخار‌ آفريدند و بر سکوهاي متعدد قهرماني ايستادند ولي به دليل کمبود امکانات و عدم حمايت درست و مناسب مسئولان به خوبي پشتيباني نمي شوند.

در صورت حمايت صحيح از مدال آوران وقهرمانان ورزشي، باعث افزايش انگيزه روز افزون ورزشکاران استان براي کسب موفقيت‌ها و افتخارات بيشتر مي‌شود.

به همين منظور پايگاه خبري تحليلي مشکات برين مصاحبه اختصاصي با سجاد کريميان يکي از مدال آوران،مربيان، مسئول برگزاري مسابقات کميته پاهويوت وقهرمان ورزش هاي رزمي استان چهارمحال و بختياري ترتيب داده است.سجاد کريميان در عين حال که قهرمان ورزش هاي رزمي کشوري است دانشجوي مهندسي عمران نيز مي باشد.
مشکات برين: ضمن سپاسگزاري از اينکه وقت خود را در اختيار ما گذاشتيد؛ به عنوان سؤال اول بفرماييد که چگونه شد که شما به ورزش روي آورديد؟

کريميان: من از ابتداي کودکي به ورزش علاقه داشتم اما، چون در خانواده تحصيل کرده اي بودم بيشتر پدر و مادرم مانند ديگر پدران و مادران خيلي دوست داشت که من صرفآ درس بخوانم.

من با اصرار، خانواده ام را راضي مي کردم تا اجازه فعاليت در ورزش را به من مي دادند و از طرفي هم تلاش مي کردم که به درس خواندن هم برسم تا اينکه در دبيرستان رشته رياضي فيزيک خواندم و توانستم دانشجوي مهندسي عمران شوم .

عشق به ورزش در من، باعث شد که ابتدا در نه سالگي تمرين کشتي را آغاز کنم و بتوانم درچند رشته ورزشي از جمله دوچرخه سواري، پاهويوت، موي تاي، ووشو و کيک بوکسينگ به صورت تخصصي فعاليت کنم و البته نبايد ناگفته گذاشت که مشکلات زيادي نيز فراروي من وجود داشت.

مشکات برين: دراين رشته ها چه مقامهاي را به دست آورده ايد؟
کريميان: در رشته موي تاي مقام اول منطقه اي کشور، در رشته پاهويوت مقام دوم قهرماني کشور و مقام سوم انتخابي تيم ملي پاهويوت، در رشته کيک بوکسينگ دو مقام اول استاني و دو مقام دوم استاني را داشته ام و همينطور ۱۳ مقام اولي در رشته هاي موي تاي و پاهويوت استان را از سال ۸۶ و چندين مقام دومي و سومي را توانستم به دست بياورم، در رشته ووشو سبک ساندا، داراي مقام سوم استاني و در رشته دوچرخه سواري يک مقام اولي و يک مقام چهارمي در رشته کراس کانتري را دارم.
مشکات برين: سوابق مربي گري خود را ذكر كنيد.
کريميان: دوره هاي علم تمرين مخصوص مربيان و بدنسازي رزمي را گذارنده ام و داراي حکم مربيگري بدنسازي رشته هاي رزمي هستم و ۵ سال سابقه مربيگري در استان و خان ۹ موي تاي را دارم .

برنامه هاي آتي شما چيست ؟
کريميان: در تلاش هستم تا با توکل بر خدا بتوانم نزديک به ۲ ماه ديگردرمسابقات باشگاه هاي جهان درتايلند حضور پيدا کنم.

در زمينه ورزشي استان چه مشکلات و موانعي داريد؟
کريميان: نبود بودجه مالي حمايتي از جمله مشکلات همه ورزشکاران و قهرمانان استان است تمامي هزينه هاي تمرين ومسابقات از جمله هزينه ورودي، رفت وآمد مسابقات کشوري بر عهده خود بازيکنان است. متاسفانه موتاي استان در چند سال اخير دچار ضعف مديريتي شده و جلوي پيشرفت آن گرفته شده است که اميدواريم به زودي اين مشکل برطرف شود.


سخن پاياني؟

کريميان: بها دادن و رسيدگي مسئولين ورزشي به قهرمانان اين نوع ورزشهاي رزمي در استان از خواسته هاي من و ديگر جوانان است.

لازم به ذکر است، اين جوان قهرمان استان چهارمحال و بختياري داراي دو کاپ قهرماني در رشته هاي موتاي و پاهويوت مي باشد.


انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۸:۲۱

1 Jan 2020