۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۲۹۹۸۶
فرمانده سپاه اردل:

آزادگان با جان و دل از ارزش‌ها و آرمان‌هاي اسلامي دفاع کردند

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت: آزادگان و رزمندگان سرافراز ذخاير انقلاب اسلامي هستند که با جان و دل از ارزش‌ها و آرمان‌هاي اسلامي دفاع کرده و امنيت و اقتدار کشورمان را رقم زده‌اند.
آزادگان با جان و دل از ارزش‌ها و آرمان‌هاي اسلامي دفاع کردند
به گزارش جهانبین نیوز؛ هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه، ضمن گراميداشت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي گفت: در ۲۶ مرداد سال ۶۹، پس از رنج‌هاي فراوان، سرانجام طلايه‌داران سپاه عشق پاي به خاک ميهن اسلامي گذشته و به راستي که قلب ملت خانه آن‌هاست و آنان قدم بر قلب ملت نهادند و آمدند و خوش آمدند.

جمشيدي تصريح کرد: آزادگان باايمان راسخ خود در برابر همه فشارهاي جسمي و روحي دشمنان ايستاده و روابط اجتماعي جامعه کوچک اردوگاهي خود را بر پايه اخلاق حسنه بنا نهادند و هميشه يار انقلاب و اسلام بودند.

وي با بيان اينکه در اين روز، ميهن اسلامي شاهد حضور آزادگان سرافرازي بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه‌هاي مخوف رژيم بعث عراق، قدم به خاک پاک ميهن اسلامي خود گذاشتند، بيان داشت: آزادگان و رزمندگان سرافراز ذخاير انقلاب اسلامي هستند که با جان و دل از ارزش‌ها و آرمان‌هاي اسلامي دفاع کرده و امنيت و اقتدار کشورمان را رقم زده‌اند.

جمشيدي آزادگان را چهره‌هايي دانسته که پس از سال‌ها با لبخند آشتي کردند، يوسف‌هاي غريبي که از راه رسيدند تا وطن، آن‌ها را در آغوش کشد، اظهار داشت: وطن بر پاهاي استوارشان بوسه زده و آنان نيز در سجده شکر بر خاک وطن افتاده و صدايي لرزان داشتند که شوق مردم و خانواده‌ آزادگان در آن روز به ياد ماندني، وصف‌ناپذير است.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در پايان سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي را تبريک گفته و سلامتي و توفيق روزافزون آزادگان را از خداوند متعال مسئلت نمود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۶:۲۲

27 Dec 2019