۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۳۲۹۴۶
فرمانده سپاه بروجن خبر داد

افزون بر 13 ميليارد ريال تسهيلات اقتصاد مقاومتي در بروجن پرداخت شد

فرمانده سپاه بروجن از پرداخت 13 ميليارد و 300 ميليون ريال تسهيلات اقتصاد مقاومتي در اين شهرستان خبر داد.
افزون بر 13 ميليارد ريال تسهيلات اقتصاد مقاومتي در بروجن پرداخت شد
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار علي کيهاني در گفت و گو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: ۱۳ ميليارد و ۳۰۰ ميليون ريال تسهيلات اقتصاد مقاومتي از مردادماه امسال تاکنون در شهرستان بروجن پرداخت شده است.

وي با بيان اين که ۱۲۸ نفر براي دريافت تسهيلات به بانک ها معرفي شده اند، افزود: اين تسهيلات در عرصه هاي پرورش زنبور عسل، صنايع بسته بندي و تبديلي، صنايع دستي، کشت گياهان دارويي و کشت زعفران پرداخت شده است.

کيهاني خاطرنشان کرد: راه اندازي ۲۳۰ واحد توليدي از طرح هاي اقتصاد مقاومتي در شهرستان بروجن ۱۴۳ شغل پايدار طي سال هاي ۹۲ تا ۹۴ ايجاد کرده است.

فرمانده سپاه بروجن ضمن بيان اين که اشتغال زايي و کارآفريني در عرصه هاي مختلف اقتصاد مقاومتي نقش بسزايي در تقويت اقتصاد کشور ايفا مي کند، افزود: اقتصاد مقاومتي با تقويت زيربناي اقتصادي کشور نظام را به سمت رسيدن به اهداف عالي حرکت مي دهد.

اقتصاد مقاومتي توطئه هاي اقتصادي دشمنان را خنثي مي کند

کيهاني با اذعان به اين که شهرستان بروجن توانمندي‌ها و پتانسيل‌هاي خوبي براي تحقق اقتصاد مقاومتي دارد، افزود: تسهيلات اقتصاد مقاومتي براي پيشبرد اهداف و فرمايشات مقام معظم رهبري براي کساني که داراي شرايط لازم هستند ارائه ‌شده است.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن تصريح کرد: يکي از راه هايي که مي تواند در توسعه، پيشرفت و ايجاد اشتغال نقش بسزايي داشته باشد استفاده بهينه از امکانات موجود و توانمندي هاي داخلي است.

کيهاني ادامه داد: اقتصاد مقاومتي در ايجاد اشتغال و محروميت‎زدايي نقش موثري دارد و توطئه هاي اقتصادي و فشارهاي دشمنان را خنثي مي کند.

وي با تاکيد بر اين که اقتصاد مقاومتي موجب خود کفايي و بي نياز شدن کشور از دنياي غرب مي شود، گفت: فعالان اقتصاد و توليد مي توانند در عرصه هاي مختلف اقتصاد مقاومتي وارد ميدان کار و تلاش شوند.

فرمانده سپاه بروجن افزود: امروز جوانان زيادي هستند که عزم خود را جزم کرده و با گرفتن تسهيلات مورد نياز معناي واقعي اقتصاد مقاومتي و کاهش وابستگي ها را به منصه ظهور گذاشته اند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۳:۱۹

29 Dec 2019