۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۴۰۹۵۶
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

کشف بیش از ۳۴ کیلوگرم مواد مخدر در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای مبارزه با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در این استان طی ۲۴ ساعت گذشته ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران در شهرستان بروجن در یکی از محورها بیش از ۳۴ کیلوگرم موادمخدر شامل ۲۳ کیلوگرم مرفین، ۱۱ کیلوگرم تریاک و ۲۲۰ گرم هروئین کشف و قاچاقچیان دستگیر شدند.
کشف بیش از ۳۴ کیلوگرم مواد مخدر در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در این استان طی ۲۴ ساعت گذشته ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران در شهرستان بروجن در یکی از محورها بیش از ۳۴ کیلوگرم موادمخدر شامل ۲۳ کیلوگرم مرفین، ۱۱ کیلوگرم تریاک و ۲۲۰ گرم هروئین کشف و قاچاقچیان دستگیر شدند.

وی از توقیف چهار خودرو در این عملیات خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش شبانه‌روزی همکاران، نیروی انتظامی با انهدام ۳۱ باند تهیه و توزیع، کشف دو تن و ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر و توقیف ۳۴ خودرو توانستیم افزایش ۱۳ درصدی را در این زمینه در کارنامه خود ثبت کنیم.

سردار غلامزاده با تاکید بر اینکه اولویت اول نیروی انتظامی مبارزه جدی با تهیه و توزیع‌کنندگان باندی و خرده‌فروشان مواد مخدر است یادآور شد: از مردم انتظار داریم موارد را از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام کنند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بیشترین ورود موادمخدر از استان‌های شرقی و جنوب شرقی و از محورهای لردگان و بروجن به این استان صورت می‌گیرد و مقصد آن‌ها در اکثر موارد خود استان و استان‌های مرکزی است.

وی تاکید کرد: در سنوات گذشته تردد در محور مواصلاتی جنوب یعنی خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس افزایش داشته است و در این راستا تمرکز نیروی انتظامی برای کنترل این محورهاست و در این زمینه نیازمند همراهی مسئولان در شورای مبارزه با مواد مخدر و استقرار ایست بازرسی دائمی در این محور هستیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۹:۰۷

29 Dec 2019