۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۱۸۵۴۶

برخوردهاي خشن و به دور از قانون در امربه معروف و نهي از منکر جايگاهي ندارد

در امر به معروف و نهي از منکر برخوردهاي خشن و به دور از قانون جايگاهي ندارد و ارتباط دادن حادثه اسيد پاشي با امر به معروف اشتباه محض است.
برخوردهاي خشن و به دور از قانون در امربه معروف و نهي از منکر  جايگاهي ندارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر سيف الله مطلبي در نشست خبري تشريح برنامه هاي هفته احياء امر به معروف و نهي از منکر گفت: امر به معروف و نهي از منکر يک وظيفه دائمي است و تذکر لساني و هدايت و ارشاد در همه سطوح بر عهده همگان است.

مطلبي افزود: شعار هفته احياي امسال تذکر لساني، پيام مهرباني نظارت همگاني است.

وي تصريح کرد: اسلام دين رحمت و ارشاد و مهرباني است و اولياي الهي و اهل بيت ضمن پافشاري بر روي اصول با مردم مدارا و مهرباني داشتند.

مطلبي اظهار داشت: امر به معروف به معناي مچگيري نيست بلکه به معناي دستگيري و هدايتگري مردم است و برخورد سليقه اي و تفسير به راي در امر به معروف و نهي از منگر جايگاهي ندارد.

مطلبي با اشاره به حوادث اسيد پاشي در اصفهان اذعان داشت: در امر به معروف و نهي از منکر برخوردهاي خشن و به دور از قانون جايگاهي ندارد و ارتباط دادن اين حادثه با امر به معروف و نيروهاي ارزشي اشتباه محض است.

قائم مقام دبير ستاد احياي امربه معروف و نهي از منکر استان با اشاره به برنامه هاي هفته احياء امر به معروف و نهي از منکر در استان از برگزاري همايش مسئولين امر به معروف با عنوان امر به معروف و نهي از منکر فرهنگ حسيني عزم ملي در اولين روز از اين هفته خبر داد.

وي برگزاري همايش سبک زندگي اسلامي و خانواده اسلامي، انسجام بخشي شوراهاي امر به معروف و نهي از منکر در ادارات و کارخانجات و برگزاري برنامه هاي آموزشي و فرهنگي را از ديگر برنامه هاي اين هفته برشمرد.

مطلبي از تجمع بزرگ "ميثاق با امام حسين(ع)" بزرگ آمر به معروف و ناهي از منکر در استان خبر داد و بيان داشت: اين تجمع روز جمعه همزمان با سراسر استان به صورت راهپيمايي به سمت ميعادگاه‌هاي نماز جمعه صورت مي گيرد.

وي گفت: همچنين در هيات مذهبي و عزاداري خيمه هاي امر به معروف و نهي از منکر در جهت پاسخگويي به سوالات و شبهات جوانان بر پا مي شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۹:۴۰

29 Dec 2019