۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴
کد مطلب : ۳۴۸۳۶
در همايش تبيين محکمات ديدگاه هاي امام خميني (ره) مطرح شد:

امام خميني(ره) پيامبر گونه در مقابل دشمنان دين خدا ايستاد/ ما بايد پيرو خط امام و ولايت فقيه باشيم

عضو مجمع عالي تفسير قرآن کشور گفت: امام پيامبر گونه در مقابل دشمنان دين خدا يک تنه با صلابت ، قاطعيت و شجاعت ايستاد و پرچم مبارزه با دشمن را دست گرفت.
امام خميني(ره) پيامبر گونه در مقابل دشمنان دين خدا ايستاد/ ما بايد پيرو خط امام و ولايت فقيه باشيم
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حجت السلام و المسلمين جواهري عضو مجمع عالي تفسير قرآن کشور با اشاره به اينکه امام با هيچ يک از شخصيت هاي قهرمانان تاريخ قابل مقايسه نيست تصريح کرد: وي در بعد علمي و جامع معبول و منقول در فقه ، فلسفه ، عرفان و در اخلاق و اصول صاحب نظري نو آور به حساب مي آمد.

جواهري ادامه داد: وقتي جهات مختلف را مشهاده مي کنيم ميبينيم آنچه همه خوبان دارند امام به تنهايي واجد آن هاست و در سه حيطه دانش، بينش و نگرش امام شخصيتي استثنايي و بي نظير بوده اند .

امام در جامعه روحي دوباره و جاني تازه بخشيد

عضو مجمع عالي تفسير قرآن کشور با اشاره به اينکه برخي ها به دنبال ترويج فرهنگ غرب بودند ، دچار خود باختگي شدند و اصالت فرهنگ خودشان را ناديده گرفتن خاطر نشان کرد: امام و انقلاب امام بود که به اينها تو دهني زد و ايثار ملت ، خون شهدا نيمه خرداد و مسير انقلاب بود که اسلام را زنده کرد .

جواهري با بيان اينکه ما بايد قدر شناس باشيم و بايد بتوانيم که اين مسير را تا پايان خط همراهي کنيم يادآور شد: ما بايد پشت سر ولايت فقيه و گوش به فرمان ولي فقيه باشيم و با بصيرت حرکت کنيم .

وي افزود: مبادا نقشه هاي استعماري شايعات ، شبهات و تبليغات در اين مسيرما را سست و دچار شک و شبهه کند که اين بزرگ ترين آفت است.
جواهري با تاکيد بر اينکه امريکا از امام ، امت و ملت ايران سيلي خورد اظهار کرد: انقلاب ايران همچنان سرفراز و سر بلند با قامتي افراشته در برابر استکبار سربلند و سرافراز ابزار وجود مي کند.

وي با بيان اينکه دشمن نيروهاي اطلاعاتي خود را به ايران براي تحقيق فرستادن اذعان داشت: آن ها به اين مسئله پي بردند که مردم ما به امام ، عاشورا و روحيه شهادت طلبي و ولايت فقيه عجيب معتقد هستند و تا زماني که به اينها معتقد باشند ما نمي توانيم کاري از پيش ببريم .

جواهري با اشاره به فرموده امام خميني (ره) که مي فرمايد پشتيبان ولايت فقيه باشيد که به نظام و دولت شما آسيب نرسد اذعان داشت: مردم بايد اين فرموده امام را آويژه گوش خود کنند چرا که همه هدف دشمن اين است که اسلام محمدي را حذف کند و همه محتوا دين و شريعت را تحريف کرده و آن را گسترش دهد.

وي افزود: اينها مي خواهند ولايت و اعتقاد شما را بگيرند و دنياي استکبار فرهنگ خودش را حاکم کند و اتفاقا" همه جانبه بسيج شدند .

نقشه هاي دشمن محدوديتي ندارد

جواهري با اشاره به اينکه امام مرتب دعوت به بيداري ، تذهيب نفس و خود سازي مي کرد تصريح کرد: انساني که خدا را باور کند با دشمن تباني نمي کند.

وي اظهار کرد: امام (ره) مرتب تاکيد بر پاک سازي نظام و استفاده نمودن از نيروهاي انقلاب و مردمي، ازمون داده و جبهه رفته در پست هاي کليدي مي نمود.

جواهري در پايان تاکيد کرد: امام (ره) اصل را بر انجام وظيفه قرارداد امام به دنبال اب ، نان ، مقام ، موقعيت، شهرت ، محبوبيت و نام نيک در تاريخ نبود اما همه عمر به دنبال اين بود که رضاي خدا در چيست .

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۸:۲۳

29 Dec 2019