۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۳۹۱۵۶
عضو شوراي فرهنگ عمومي شهر هفشجان:

دشمن هويت ايراني و ديني ما را نشانه گرفته است /در ترويج فرهنگ ديني، اسلامي و ايراني کوشا باشيم

عضو شوراي فرهنگ عمومي شهر هفشجان گفت: در حوزه فرهنگ وضعيت خطرناکي داريم چراکه دشمن هويت ايراني و ديني ما را نشانه گرفته است.
دشمن هويت ايراني و ديني ما را نشانه گرفته است /در ترويج فرهنگ ديني، اسلامي و ايراني کوشا باشيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ احمد راستينه عضو شوراي فرهنگ عمومي شهر هفشجان امروز در جلسه شوراي فرهنگ عمومي هفشجان گفت: دشمنان قسم خورده دين اسلام تمام قد وارد ميدان شده اند و به همين خاطر مي توان گفت عرصه فرهنگ عرصه خطرناکی است.

وي با اشاره به اينکه در مجموعه فرهنگي وضعيت خطرناکي ديده شده تصريح کرد: ما بايد براي حفظ فرهنگ ديني و اسلامي و ايراني خود از هيچ تلاشي دريغ نکنيم.

راستينه با بيان اينکه هر تصميمي شوراي فرهنگ عمومي بگيرد بايد چند عرصه را در آن دخيل بدانيم اذعان داشت: در جهت گيري ها بايد مباحث ديني و فرهنگي را جدي بگيريم و از کنار موضوعات به راحتي کنار نرويم.

وي با اذعان بر اينکه باید در عرصه فرهنگي افق درستي در شهر براي آيندگان ترسيم کنيم بيان داشت: بايد به فرهنگ بومي و محلي ما توجه شود.

راستينه با اشاره به شعار سال و حمايت از کالاي ايراني بيان داشت: اين شعار را به عنوان مطالبه جدي پيگيري کنيم، ظزفيت هاي بومي را شناسايي و به مردم اطلاع رساني کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۰:۱۱

28 Dec 2019