۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۳۴۷۴۶
دبير اجرايي طرح ولايت چهارمحال و بختیاری:

برگزيدگان طرح ولايت مشخص شدند+اعلام نتايج

دبير اجرايي طرح ولايت چهارمحال و بختیاری گفت: شروع ثبت نام طرح ولايت از اسفندماه سال گذشته بود که تا اوايل ارديبهشت ماه انجام شد.
برگزيدگان طرح ولايت مشخص شدند+اعلام نتايج
به گزارش جهانبین نیوز؛ يحيي خواجه علي دبير اجرايي طرح ولايت استان در گفت و گو با منطقه آزاد ضمن ابراز خرسندي از کيفيت برگزاري آزمون ها و مصاحبه هاي طرح ولايت گفت: شروع ثبت نام طرح ولايت از اسفندماه سال گذشته بود که تا اوايل ارديبهشت ماه انجام شد.

وي ابراز داشت: در اين بازه ۶۰۰ متقاضي ثبت نام کردند که تا امروز با برگزار شدن مراحل آزمون کتبي و مصاحبه حضوري در حوزه هاي شهرکرد، بروجن فارسان و لردگان تعداد ۱۴۰ نفر پذيرش دوره طرح ولايت استاني و حدود ۳۵ نفر پذيرش طرح ولايت کشوري شدند.

خواجه علي که براي چندمين سال متوالي است دبير اجرايي طرح ولايت است گفت: دهمين طرح ولايت استاني انشالله در دانشگاه شهرکرد به مدت ۱۰ شبانه روز با برنامه هاي آموزش و فرهنگي حول مباني انديشه اسلامي با استفاده از اساتيد مطرح کشوري برگزار خواهد شد، اطلاعات تکميلي خدمت پذيرفته شدگان اطلاع داده خواهد شد.

وي ادامه داد: طرح ولايت کشوري هم که مطابق سنوات گذشته به مدت ۴۵ روز خواهد بود البته مکان و زمان دقيق آن از سوي سازمان اعلام نشده است و انشالله در صورت اعلام سازمان به اطلاع برگزيدگان خواهد رسيد.

خواجه علي در پايان گفت: برگزيدگان کشوري توجه داشته باشند که مدارک مورد نياز جهت تکميل پرونده يک قطعه عکس، پرينت وضعيت تحصيلي ممهور به مهر دانشگاه و تکميل فرم اطلاعات فردي مي باشد که هر چه سريع تر با مراجعه به ناحيه انجام گيرد و بايد توجه کنند که پرونده هاي برگزيدگان به معاونت سازمان ارسال خواهد شد و پس از بررسي نهايي افراد قطعي از سوي معاونت تعليم و تربيت کشور اعلام مي شود.

جهت دریافت نتایج اینجا کلیک کنید.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۸:۵۳

7 Jan 2020