۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۳۱۷۷۶

سازمان هاي مردم نهاد نقش اساسي در ارتقاي خدمات رساني به جامعه دارد

استاندار چهار محال و بختياري گفت: تصدي گري امور از سوي دستگاه هاي اجرايي در حال منسوخ شدن است و به همين منظور استفاده از توان بالاي سازمان هاي مردم نهاد نقش اساسي در ارتقاي خدمات رساني به جامعه دارد.
سازمان هاي مردم نهاد نقش اساسي در ارتقاي خدمات رساني به جامعه دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ قاسم سليماني دشتكي در هفتاد و يكمين ستاد ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختياري اظهار كرد: اعضاي سازمان هاي مردم نهاد بايد به منظور حذف فرهنگ هاي نادرست و غلط در جامعه برنامه ريزي علمي، فرهنگي، اصولي و منطقي داشته باشد.

وي تقويت سمن ها از سوي بخش دولتي را ضروري دانست و افزود: مديران دستگاه هاي اجرايي بايد نسبت به شناسايي و واگذاري برخي امور قابل واگذاري به تشكل هاي غيردولتي اقدامات لازم را انجام دهد.

سليماني دشتكي تصريح كرد: مديران دستگاه هاي اجرايي در راستاي تقويت سمن ها كوشا شوند

وي بيان داشت: اعضاي سمن هاي مي توانند در مديريت و رفع برخي مشكلات اجتماعي مانند مبارزه با مواد مخدر مسئولان دستگاه هاي اجرايي مرتبط با كمك و ياري دهند.

رئيس ستاد ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختياري به تلاش هاي غرب براي ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي و تضعيف اعتقادات جوانان اشاره و اضافه كرد: اعضاي تشكل هاي غيردولتي در خنثي كردن توطئه هاي بيگانگان نقش اساسي ايفا مي كنند.

وي عنوان داشت: به همين منظور دستگاه هاي اجرايي مرتبط بايد در ارائه آموزش هاي لازم به اعضاي سمن ها به ويژه در زمينه هاي ايده پردازي، كارآفريني و مهارت افزايي اقدامات لازم را انجام دهند.

سليماني دشتكي اظهار كرد: مديران دستگاه هاي اجرايي مي توانند از محل اعتبارات جاري به منظور خريد كتاب به سمن ها كمك كنند.

وي ادامه داد: هدايت فعاليت سمن ها به سمت و سوي امور تخصصي و خاص رفع مشكلات جامعه و ارتقاي شاخص هاي توسعه اي در بخش هاي مختلف را تسريع مي كند.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان كرد: تثبيت و تقويت فرهنگ هاي غني در جامعه مي تواند به عنوان يكي از مهمترين اولويت هاي دستگاه هاي اجرايي با همكاري سمن ها مورد پيگيري و اجرا قرار گيرد.

وي يادآور شد: توجه به اشتغال، مسكن و ازدواج جوانان، كاهش نرخ بيكاري، رونق اقتصادي، بهبود وشعيت معيشت خانوارها، خودكفايي در توليد و ارتقاي زيرساخت ها از مهمترين اقدامات دولت يازدهم در سه سال گذشته به منظور خدمات دهي به مناطق محروم و كمترتوسعه يافته كشور مانند چهارمحال و بختياري محسوب مي شود.

سليماني دشتكي عنوان كرد: اعضاي سازمان هاي مردم نهاد در دستيابي سريع تر به موفقيت هاي كسب شده در اين زمينه نقش مهمي را بر عهده داشته اند.

انتهای پیام1026ج/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۹:۴۵

17 Feb 2020