۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۲۲۰۳۷
فرماندار بن:

ديدار با خانواده هاي معزز شهدا يک تکليف است

فرماندار شهرستان بن گفت: ديدار با خانواده هاي شهدا و ايثارگران يک تکليف و وظيفه اساسي است.
ديدار با خانواده هاي معزز شهدا يک تکليف است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در ديدار از خانواده شهيد محمد علي مرزبان و شهيد ناصر علي بيگي گفت: همه ما مديون و مرهون ايثارگري شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستيم و افتخارات امروز ما در عرصه هاي مختلف مرهون خون پاک شهداست .

وي ديدار با خانواده هاي معزز شهدا را توفيقي براي مسئولين دانست و افزود: هرچه داريم از خانواده شهدا وايثارگران داريم و افتخار هم مي کنيم که خود را وقف اين عزيزان کنيم.

اکبريان تصريح کرد: رشادت هاي رزمندگان، جانبازان و شهداي ما در هشت سال دفاع مقدس امنيت امروز ايران اسلامي را رقم زد و ما به عنوان يک تکليف و وظيفه اصلي به خدمت خانواده هاي شهدا و ايثارگران رسيديم تا بتوانيم به آن ها اداي دين کنيم.

اسماعيل اسماعيلي رئيس بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان بن در اين ديدار گفت: مديران دستگاه هاي اجرايي براي تلاش بيشتر در راه خدمتگزاري براي مردم، نيازمند دعاي خانواده شهدا هستند و با حضور در کنار اين بزرگواران، انرژي و روحيه براي کار بيشتر مي گيرند.

وي اظهار کرد: اگر امروز گامي در جهت خدمت رساني به خانواده معزز شهدا برداريم، بازهم در مقابل شهيدان و خانواده معززشان مديون هستيم.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۳:۴۶

29 Dec 2019