۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۳۵۰۹۷
کارشناس مسائل سياسي:

روز قدس روز اوج انزجار ملت‌هاي مسلمان از ابرقدرت‌هاست

کارشناس مسائل سياسي در بن اگر امام (ره) نبود فسطين فراموش شده بود و امام راحل روزي را به نام روز قدس اعلام کرد که همه مسلمانان عالم در اين روز فرياد مرگ بر صهيونيسم سر مي‌دهند.
روز قدس روز اوج انزجار ملت‌هاي مسلمان از ابرقدرت‌هاست
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از زنگ خبر؛ جمشيد علي بابايي کارشناس مسائل سياسي در سخنرانی روز قدس با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپيمايي روز قدس اظهار داشت: ملت بزرگ انقلابي ايران در ماه مبارک رمضان به تاسي از امام (ره) در گراميداشت آرمان فلسطين در راهپيمايي روز قدس حضور يافتند.

وي افزود: نشانه کشورهاي مسلمان به ويژه کشورهاي عربي به ميزان حمايتشان از مقاومت ملت فلسطين و جبهه مقاومت است که در مقابل رژيم غاصب صهيونيسم مي‌ايستند نه اينکه هم پيمان و هم دست با صهيونيست جنايتکار شوند.

این کارشناس مسائل سياسي تصريح کرد: مهم‌تر از همه تقدير از ملت مظلوم فلسطين است که در طول 70 سال با وجود تمامي سختي‌ها هنوز ايستاده‌اند، وظيفه همه آزاديخواهان عالم حمايت و دفاع از ملت مظلوم فلسطين است.

علي بابايي گفت : اگر امام (ره) نبود فسطين فراموش شده بود و امام راحل روزي را به نام روز قدس اعلام کرد که همه مسلمانان عالم در اين روز فرياد مرگ بر صهيونيسم سر مي‌دهند.



 
وي ضمن گرامي داشتن ياد و نام امام خميني (ره) گفت: امام با تدبيرو شيوه ي پيامبر گونه ي خود قدس را که در وضعيت نسيان و فراموشي بود ،احيا کرد و به عنوان محوري ترين و اصلي ترين موضوع جهان اسلام آن را زنده کرد.
 
علي بابايي افزود: بعد از جنگ اعراب با اسرائيل که به شکست منجر شد کم کم اعراب قدس و فلسطين را از ياد بردند و اسرائيل هم درنهايت تمام پيگير اين مسئله شد و در نهايت قوم يهود را تشکيل داده و در آن  از تمامي جهات دميدند و آن را تبديل  به يک کشور قدرتمند و نظامي و يک کشوري که بتواند به نيابت از آمريکا و غربي ها در زمان لازم ايفاي نقش بکند، کردند.



 
وي بابيان اينکه امروز اسرائيل زمين گير و حرفي براي گفتن ندارد گفت: ما با پشتوانه ي شهدا و خون شهدا و ارمان ها و ارزش هاي اين شهدا در مقابل اين ها خواهيم ايستاد همان طور که در جنگ هشت ساله ايستادگي کرديم، هر آن چه که ما توان خود را در اين عرصه ها بگذاريم و در راهپيمايي ها و... شرکت بکنيم بطور قطع و يقين پيروز ميدان هستيم.

علی بابایی با اشاره به تعامل رژيم صهيونيستي و گروه‌هاي تکفيري تشريح کرد: هر دو اين گروه‌ها يکي هستند. در اين مسئله در حافظه تاريخ وجود دارد که حاکم وقت رژيم سعودي در نامه‌اي نوشت که ما فلسطين را به انگليس داديم و حالا آنها اگر مي‌خواهند مي‌توانند آن را به اسرائيلي‌ها تقديم کنند.
 
 وي اظهار داشت: سعودي‌ها و اسرائيلي‌ها يکي هستند و ريشه آنها نيز از يک جاست و به اميد خدا به زودي نابود خواهند شد   و استکبار و برخي کشورهاي غربي به دنبال اين هستند که با راه‌ انداختن جنگ‌هاي نيابتي و به وجود آ‌وردن داعش بحث فلسطين را به حاشيه کشانده و ذهن مردم جهان را منحرف کنند.

 
 
علي بابايي اضافه کرد: دشمنان اسلام بدانند که در محاسبات خود اشتباه نکنند چراکه شيران ايران اسلامي و فرزندان امام خامنه‌اي اگر غرش کنند سيلي محکمي خواهند زد، همان‌طور که در روز گذشته شاهد نابودي آنها در منطقه ديرالزور سوريه بوديم بدانند اين ابتداي راه است و اين حرکت ادامه خواهد داشت و به فرمايش فرمانده مقتدر هوافضاي سپاه که فرمودند: اگر تروريست‌ها به شرارت ادامه دهند نتيجه پرهزينه‌اي برايشان رقم خواهد خورد.

وي در پايان يادآور شد: از منظر رهبر معظم انقلاب و ملت شريف ايران، رژيم سفاک صهيونيستي رژيمي غاصب و غيرقانوني است و کوچک‌ترين و ضعيف‌ترين نوع رابطه را نداشته و نخواهيم داشت و روز قدس، مراسم همبستگي بين‌المللي مسلمانان در حمايت از فلسطين است.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۳:۳۷

30 Dec 2019