۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۳۳۲۹۷
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) چهارمحال و بختياري:

افتخار ميکنيم که در لباس سبز سپاه مدافع مظلومين و محرومين هستيم

سردار علي محمد اکبري گفت:وفاداري به فرهنگ حسيني رسالت پاسداران انقلاب اسلامي است و دراين لباس سبز بدون هيچ واهمه اي مدافع محرومين و مظلومين جهان خواهند بود و دست متجاوزگران را به زودي از کشور هاي اسلامي قطع خواهند کرد.
افتخار ميکنيم که در لباس سبز سپاه مدافع مظلومين و محرومين هستيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) چهارمحال و بختياري در ديدار پيشکسوتان و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس در سپاه ناحيه شهرستان اردل ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي و شهداي حادثه پلاسکو گفت:پيشکسوتان و موسپيدهاي پاسدار در همه عرصه ها با روحيه بالاي بسيجي همچنان منشا خدمت هستند.

سردار اکبري اظهارکرد: امروز مي بينيم که بسياري از اين بزرگواران و پيشکسوتان سپاه و بسيج در کمک هاي مستشاري براي پاکسازي منطقه از تروريست هاي تکفيري هم پيشتاز هستند و تجربه خود را خالصانه در اختيار مي گذارند.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) در ادامه با اشاره به اينکه سپاهيان بايد منادي قيام حضرت سيدالشهدا(ع) در تمام دنيا باشندافزود:وفاداري به فرهنگ حسيني رسالت پاسداران انقلاب اسلامي است و دراين لباس سبز بدون هيچ واهمه اي مدافع محرومين و مظلومين جهان خواهند بود و دست متجاوزگران را به زودي از کشور هاي اسلامي قطع خواهند کرد .

سردار اکبري افزود: سپاهيان انقلاب اسلامي بايد با الگوگيري از قيام عاشورا، پشتيبان ولايت فقيه باشند چرا که هدف اصلي حضرت سيدالشهدا(ع) از قيام خونين کربلا حفظ اسلام ناب محمدي بود.

وي بيان کرد:سپاه پاسداران از نعمت‌هاي خداوند است و تاکنون توانسته است يکي از بزرگترين سنگرهاي اسلام باشد، انشاالله اين رويه را در آينده ادامه مي‌دهد چرا که سپاه هميشه فرمانبردار ولايت بوده و هست.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۴:۱۴

7 Jan 2020