۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۳۰۳۱۷
امام جمعه بن:

تفکر اسرائيلي پشت چهره‌هاي نامزدهاي انتخابات آمريکا پنهان است

خطيب جمعه بن گفت: تمامي نامزدهاي انتخابات آمريکاي با زيرکي جلب توجه عمومي اسرائيل را يکي از انگيزه هاي بزرگشان اعلام و مي‌گونيد که ما با تمام قدرت از اسرائيل حمايت مي‌کنيم و با قدرت تمام مقابل ايران مي ايستيم.
تفکر اسرائيلي پشت چهره‌هاي نامزدهاي انتخابات آمريکا پنهان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام سيد حسن مير افضلي در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفت: خداوند متعال فرموده؛ انسان با ازدواج به سکينه و آرامش ميرسد و اين مسلئه تنها با آسان گرفتن خانواده ها در امر ازدواج اتفاق مي افتد و توجه به اين سنت الهي يعني ازدواج ،براي رسيدن به سکونت و آرامش لازم است.

ميرافضلي بيان داشت: خانواده محل آرامش و تربيت فرزندان صالح و سالم است که در جامعه بتوانند مفيد باشند.

وي افزود: زن هاي که از سمت همسر خود از لحاظ بعد معنوي مورد حمايت قرار بگيرند فرزندان خوبي را تربيت مي کنند و در شهر هايي که معنويت بيشتري وجود دارد ،بين خانواده هايشان چشم و هم چشمي کمتري وجود دارد ،تجملات کمتر در آن شهر نفوذ کرده است.

وي ادامه داد: مردي که در خانه داراي سکينه و آرمش است در محيط بيرون نيز موفق خواهد بود و داراي انگيزه زيادي براي تلاش و کسب و کار است.

خطيب جمعه بن ضمن بيان آيات الهي درباره محبت و مودت گفت: محبت و مودت در آيات خداوند بسيار آمده است و بسيار هم به آن تاکيد شده است اما متاسفانه امروزه در جامعه به اين محبت ومودت کمتر توجه مي شود؛وقتي پدر و مادر پا به سن ميگذارند ديگر فرزندان صبر و حصوله نگه داري از پدر و مادر خود را ندارند و آنها را در سراي سالمندان قرار ميدهند.

ميرافضلي ضمن گرامي داشت سالروز ازدواج حضرت علي(ع) و حضرت زهرا (س) و تاکيد بر ازدواج آسان خاطرنشان کرد: در سطح شهر جوانان بسيار خوب و متديني داريم که نه تنها به حلال و حرام توجه ميکنند بلکه شبه را نيز رعايت ميکنند؛ ولي مجرد هستند.

مير افضلي گفت: خداوند کريم فرموده است در چهار زمان دعا مستجاب ميشود اول به هنگام باريدن باران ،دوم هنگام نگاه کردن به صورت پدر ومادر از روي محبت ،سوم هنگام گشوده شدن درب کعبه و چهارم هنگامي که عقد ازدواج بين دو جوان برپا ميشود دعا مستجاب است، مراسم هاي ازدواج را آسان بگيرید که خداوند فرموده است جوان ها را به ازدواج هم در بياوريد تا رزقشان زياد و اخلاقشان نيکو گردد.

ميرافضلي با تسليت شهادت امام جواد ائمه (ع) گفت : امام جواد در مدت عمر کوتاه خودشان يکي از شگفتي هاي زمان بودند که با سن کم هشت سالگي ولايت و امامت جامعه را برعهد داشتند و بسيار از دشمنان با برپا کردن مجلس علمي ميخواستند که امامت امام جواد (ع) را زير سوال ببرند.

وي ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبري دربازديد از صنايع دفاعي کشور تصريح کرد: افزايش توان دفاعي و تهاجمي حق مسلم و قطعي کشور است و لزوم ادامه اين مسير افزايش توان دفاعي جزوه واجبات است .

مير افضلي افزود: ميگويند که بعد از برجام سايه شوم تحديد از سر اين کشور برداشته شده است ؛ بدانيد تا زماني که اين قدرت هاي به اصطلاح بزرگ مثل آمريکا ازتفکر اسرائيل خبيث و صهيونيستي حمايت ميکنند واسرائيل بر آنها مسلط است سايه تحديد بر کشورخواهد بود وبه همين دليل هميشه ما بايد به تجهيزات دفاعي روز جهاني مجهز باشيم.

وي افزود : تمامي نامزدهاي انتخابات آمريکاي با زيرکي و جلب توجه عمومي اسرائيل را يکي از انگيزه هاي بزرگشان اعلام ميکنند و ميگونيد که ما با تمام قدرت از اسرائيل حمايت ميکنيم و با قدرت تمام مقابل ايران مي ايستيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۲:۰۶

29 Dec 2019