۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۲۰۴۱۷

چهره بد، دَلقَک و حرف آخر هفته + تصاویر

در هفته‌ای که گذشت یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی موفق به ثبت خنده‌دارترین جمله درباره ایران شد، باراک اوباما از ‏کاسه‌های زیر نیم‌کاسه‌اش گفت و رئیس‌جمهور فرانسه دست پینوکیو را از پشت بست.
چهره بد، دَلقَک و حرف آخر هفته + تصاویر



به گزارش جهانبین نیوز، با ما همراه باشید با چهره‌های هفته گذشته:

 



*گوشزد هفته

در هفته گذشته یکی از بازیگران کشورمان به میدان آمد و یک گوشزد مهم را مطرح کرد، جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون گفت که: «هنرمندان ما نباید بنشینند و ببینند باد از کدام طرف می‌وزد تا به همان سو متمایل شوند بلکه باید استوار و مصمم بایستند و اهانت‌ها علیه پیامبر(ص) را پاسخ دهند.» هرچند بسیاری از هنرمندان با صدور بیانیه اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی را بی‌پاسخ نگذاشتند و محکوم کردند اما نباید از ابزار مهم هنر نیز در شناساندن اسلام به جهانیان غافل شد.

 

*دروغگوی هفته

دروغ این هفته از آن دروغ‌های شاخ دار بود که از سوی فرانسوآ اولاند مطرح شد؛ رئیس‌جمهور فرانسه در واکنش به تظاهرات‌‌های اعتراضی در جهان علیه اهانت نشریه فرانسوی گفت که «فرانسه در دفاع از عقاید خود به کسی توهین نمی‌کند»؛ فرانسه توهین نمی کند!

 

*چهره بد هفته

از قدیم گفته‌اند که افراد باادب هیچ وقت توهین نمی‌کنند، توهین نشانه بی‌ادبی است، اما گویا دیوید کامرون، با وجود اینکه نخست وزیر انگلیس هم شده هنوز دست از عادت خود بر نداشته است. نخست‌وزیر انگلیس گفت که: «فکر می‌کنم در یک جامعه آزاد، حق توهین به دین دیگران وجود دارد». وی به دلیل آزاد دانستن توهین به باورها و ادیان افراد چهره بد این هفته نام گرفت.

  

*اعتراف هفته

«هدف قراردادن سردار ایرانی کاملا به ضرر اسرائیل است» اعترافی از سوی «یعقوب عمیدرور» ژنرال اسرائیلی که در هفته گذشته مطرح شد؛ وی همچنین گفت که: «اگر ترور فرماندهان حزب الله سود خالص باشد، ترور سردار ایرانی به ضرر ماست زیرا منجر به تنش و تحریکات بیشتر می‌شود و انتظار پاسخ حتمی به این حمله می‌رود اما کسی شکل و سطح آن را نمی‌داند».

 

*کاسه زیر نیم کاسه این هفته

در هفته گذشته آقای باراک اوباما گفت: «هر گونه تحریم علیه ایران را وتو می‌کنم» یعنی الان باید مثلاً خوشحال می‌شدیم... اما همین که داشتیم به باراک بودن اوباما شک می‌کردیم جمله بعدی را گفت و خیالمان را راحت کرد که نه او خودش است. رئیس‌جمهور آمریکا گفت که: «تمام گزینه‌ها درباره تهران روی میز است». این فرد همان اوباما است با گزینه‌های روی میزش!

  

*دلقک هفته

«ایرانی‌ها 4000 سال است به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای هستند»؛ در هفته گذشته ایهود باراک موفق به ثبت خنده‌دار‌ترین جمله هفته به نام خودش شد. وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی این چنین گفت: «از نگاه تاریخی، ایرانی‌ها 4000 سال است که منتظر بمب هستند یا در عرصه مدرن، 40 سال است که منتظر دستیابی به بمب هستند یعنی از زمان شاه».


  
*حرف آخر هفته

حرف آخر این هفته اتمام حجت بود؛ سخنی از تهران و هراس در تل آویو؛ «صهیونیست‌ها منتظر صاعقه‌های ویرانگر باشند». در پی شهادت سردار محمدعلی الله دادی در حمله بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی به قنیطره سوریه، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی تأکید کرد: «سپاه همان طور که در صحنه‌ی جنگ های گذشته لبنان و فلسطین نشان داده است، تا آخر پای فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد».
 

 
انتهای خبر/1024ج

مرجع : فارس نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۴:۳۱

29 Dec 2019