۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۲۷۴۴۷
استاندار چهارمحال و بختياري:

روند انتخابات مجلس بايد از افراط وتفريط دور باشد

استاندارچهارمحال و بختياري در توصيه‌اي به شهروندان و هواداران نامزدهاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي پرهيز از افراط و تفريط را در روند اين انتخابات مورد تاكيد قرار داد.
روند انتخابات مجلس بايد از افراط وتفريط دور باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، قاسم سليماني دشتكي شامگاه سه شنبه در نشست شوراي آموزش و پرورش استان، با تشريح برخي رفتارهاي همراه با افراط و تفريط در انتخابات‌هاي گذشته افزود: در انتخابات بايد مسئولان و ديگر دست‌اندركاران، زمينه انتخاب فرد اصلح و داراي برنامه را براي مردم فراهم سازند.

وي با تاكيد بر دقت در انتخاب فرد اصلح براي جلوگيري از افراط و تفريط، افزود: برخي مشغول خط و نشان كشيدن هستند و بجاي ارائه طرح و برنامه، عوام‌فريبي را در دستور كار قرار داده‌اند كه بايد ماهيت اين‌گونه افراد براي راي‌دهندگان آشكار شود.

وي گفت: از ۱۴۶ نفر داوطلب انتخابات مجلس دهم در این استان ۷۴ نفر تائيد صلاحيت شده و به اين رقابت راه يافتند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: باتوجه به نزديك شدن زمان انتخابات و داغ شدن فضاي شايعه در خصوص انصراف برخي نامزدان، اخبار موثق در اين زمينه را فرمانداران اعلام مي‌كنند و مردم گوش به شايعات ندهند.

سليماني دشتكي افزود: هم‌اكنون در حوزه‌هاي انتخابيه مختلف استان تعداد زيادي داوطلب تائيد صلاحيت شده‌اند و بايد در انتخابات به دور از گروه و جناح‌گرايي به كساني راي داده شود كه كارايي و توانمندي داشته باشند.

وي از شهروندان خواست در اين انتخابات به افرداي راي دهند كه به دنبال باج‌خواهي نبوده و عامل ديگران نباشند.

وي در خصوص دوران پساتحريم نيز گفت: در اين دوره، برنامه‌ريزان كشور بايد بدون غوغاسالاري و جوسازي از فرصت ايجاد شده براي كشور به خوبي استفاده كنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با تحليل فرصت‌هاي از دست رفته و كسب شده در دوره‌هاي مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: مجلس اول و دوم باوجود اينكه در اوايل انقلاب اسلامي بود و اشراف زيادي به مسائل سياسي، قانون‌گذاري، عمراني و بين‌المللي وجود نداشت اما از بهترين دوره‌هاي مجلس شوراي اسلامي كشور بود.

وي گفت: در مجلس‌هاي گذشته نقاط ضعف و قوت و افراط و تفريط‌هايی وجود داشت به طوري كه در مجالس اخير به صورت افراطي از دولت حمايت يا انتقاد مي‌شد.

سيلماني دشتكي افزود: در سال‌هاي قبل از دولت يازدهم اعتبارات به سمت بيراهه رفت و با توجه به درآمدهاي زياد كشور، تخلفاتي صورت گرفت اما نمايندگان مجلس نتوانستند از اين تخلفات پيشگيري و توسعه كشور را به سمت درست هدايت كنند.

وي انتقاد سازنده را از راه‌هاي دستيابي به برنامه دانست و تاكيد كرد: با انتقاد سازنده، مسئولان به اشتباهات خود پي مي‌برند ولي در برخي مواقع انتقادات به جا نبوده و بيشتر رويكرد تخريبي داشته است.

سليماني دشتكي اظهار داشت: كساني كه قبلا واردات هرچيزي را تحميل و تائيد كرده و اقتصاد مملکت را به نابودي كشاندند در پسابرجام نسبت به اجاره به شرط تمليك هواپيما هم ابراز نارضايتي مي‌كنند.

وي همچنين نقش فرهنگيان و خانواده بزرگ آموزش و پرورش را در سرنوشت كشور مهم دانست و افزود: تاكنون فرهنگيان در همه عرصه‌ها، جلودار بوده‌اند و اميد است در اين انتخابات نيز حضور آگاهانه داشته باشند.

وي از اختصاص ۱۰ ميليارد ريال اعتبار از محل ماده ۱۲به آموزش و پرورش استان خبرداد و گفت: تاكنون ۳۰ درصد اين اعتبار براي رفع مشكلات جاري از جمله هزينه‌هاي آب، برق، گاز و خدمات اختصاص داده شده است.

انتهای پیام1026ج /530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۰:۱۲

29 Dec 2019