۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۳۰۴۰۷
فرماندار شهرستان بن خبر داد

اعطای وام ازدواج به 42 زوج جوان در بن در سال جاری

فرماندار شهرستان بن گفت: از ابتداي امسال بانک‌ها براي ثبت‌نام وام ازدواج در حدود ۱۶۰ زوج تقاضاي وام داشتند که تاکنون ۴۲ نفر از اين زوج‌ها وام ازدواج را دريافت کرده‌اند.
اعطای وام ازدواج به 42 زوج جوان در بن در سال جاری
به گزارش جهانبین نیوز ؛ کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: از ابتداي امسال بانک‌ها براي ثبت‌نام وام ازدواج در حدود ۱۶۰ زوج تقاضاي وام داشتند که تاکنون ۴۲ نفر از اين زوج‌ها وام ازدواج را دريافت کرده‌اند.

اکبريان گفت: خوشبختانه با پيگيري‌هاي انجام شده پروسه زماني اين وام‌ها به کوتاه‌ترين زمان ممکن رسيده است.

وي ضمن اشاره به بحث بيکاري و معضلات آن بیان داشت: در بحث بيکاري و ايجاد اشتغال در بين جوانان با صندوق کارآفريني اميد صحبت‌هایي انجام شد و از سمت صندوق کارآفريني اميد عنوان شد که اگر شخصي بيکار بوده و نيز تحت پوشش هيچ بيمه‌اي نباشد و داراي کارت پايان خدمت باشد تا سقف ۳۰۰ ميليون ريال با کارمزد ۴ درصد در مشاغل مختلف مي‌توانند از اين وام‌ها برخوردار شود.

وي گفت: باتوجه به اينكه اين تسهيلات در زمينه‌هاي مختلف توليدي، توزيعي و خدماتي ارائه مي‌شود و بازپرداخت ۴ساله دارد مي‌تواند فرصت مناسبي براي افراد جوياي كار باشد.

به گفته وي تمامي دستگاه‌هاي دولتي مكلفند اطلاع‌رساني شايسته‌اي در اين خصوص انجام دهند.

فرماندار شهرستان بن در ادامه از تهيه و تحويل ۲۱ جهيزيه توسط خيرين شهرستان به زوج‌هاي جوان بي‌بضاعت از ابتداي سال جاري خبر داد و گفت: اقداماتي كه در زمينه فرهنگ‌سازي ازدواج آسان از سوي شهرداري و شوراي اسلامي شهربن صورت گرفته است قابل تقدير است.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۰:۰۵

29 Dec 2019