۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۳۴۴۶۷
امام جمعه شهرستان بن عنوان کرد:

سند2030 يا کاپيتلاسيون دوم؟!/اين سند بزرگترين سند خيانت در کشور است

امام جمعه شهر بن:سند 2030خيانتي عظيم وکاپيتولاسيوني بسيار بزرگ است که اين سند را دشمن با تمام وجود و قوا براي آن برنامه ريزي کرده و در سال2011اين سند آموزشي تحت سلطه ي آمريکايي ها تدوين شده و در سال 2015 به صورت عملياتي رونمايي شد.
سند2030 يا کاپيتلاسيون دوم؟!/اين سند بزرگترين سند خيانت در کشور است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از   زنگ خبر، حجت السلام سيد حسن مير افضلي در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفت: اميد است در سالروز ميلاد منجي عالم بشريت حضرت بقيه الله العظم همه ي ما در راستاي تقواي الهي و عمل به تقواي الهي قراربگيريم.

وي افزود : خداوند آن چه را در زمين  و آسمان بوجود آورده است براي اين است که انسان ها زندگي راحت تري داشته باشند و براي انسانهاي صالح خلق کرده است و ديگر انسان ها نيز در پرتو صالحين خدا از اين نعمات استفاده بکنند.

خطيب نماز جمعه بن گفت : خداوند تبارک وتعالي به انسان هاي صالح و مومن وعده داده است که زمين ميراث آن ها مي باشد،خداوند متعال در سوره مومنون هم مي فرمايد:در کتاب هاي آسماني بعد از ذکر خداوند وعده داده شده است که حکومت زمين به صالحين خواهد رسيد.

ميرافضلي ادامه داد : ايمان به وجود منجي در تمامي اديان وجود دارد و بسياري از مفسران هم  آيات بسياري را با معنا و مفهوم فرج و وجود منجي و اهل ايمان بشارت دادند اين وعده ي خداوند است حتما و اجرايي خواهد شد.

وي ادامه داد : در بسياري از آيات ديگر خداوند نيز مانند سوره بقره، سوره ابراهيم، سوره مومنون و...به وجود منجي و غيب و روز رجعت به ما ياد آوري شده است.فرج، رجعت، قيامت 3امري است که به هم مرتبط بوده و به هيچ وجه از هم جدا نمي شوند و حضرت علي عليه السلام مي فرمايند:اين ايام الله که خداوند در قرآن کريم از آن ياد مي کنند همين فرج منجي عالم بشريت و روز قيامت مي باشد که روز عيد و مبارکي است.

وي افزود: ميلاد حضرت بقيه الله الاعظم روحي فداک به رهبر عزيز انقلاب امام خامنه اي و هم چنين مردم ولايت مدار و شهيد پرور شهر بن تبريک و تهنيت عرض مي نماييم.

امام جمعه شهر بن گفت: در 23 ارديبهشت1343 لغو يک کاپيتولاسيون را بدست امام خميني رهبر کبير انقلاب داشته ايم و يک کاپيتولاسيون ديگر را نيز امسال تجربه کرده ايم که به دست پر برکت و ولايت رهبر عزيز انقلاب امام خامنه اي سند ننگين 2030لغو گرديد.

وي ادامه داد : سند 2030خيانتي عظيم وکاپيتولاسيوني بسيار بزرگ است که اين سند را دشمن با تمام وجود و قوا براي آن برنامه ريزي کرده و در سال2011اين سند آموزشي تحت سلطه ي آمريکايي ها تدوين شده و در سال 2015 به صورت عملياتي رونمايي شد.

ميرافضلي گفت : دولت مردان ما به دليل کوتاه بيني و بينش سياسي کم اين سند ننگين را به صورت محرمانه قبول کرده و طبق اين سند بايد مجموعه هاي آموزشي ما به اين نهاد هاي نظارتي ارسال شود.
اين در صورتي است که 5سال  است سندي محکم و منظم و برگرفته از قرآن و کرامت انساني آماده شده ولي  در دستور کار قرار نمي گيرد و اجرا نمي شود؟چرا به اين سند که در داخل کشور و با ملاک ها و ارزش هاي اسلامي آماده شده است اجازه ي اجراي اين سند داده نمي شود و بعد سند آمريکايي که سندي بسيار ننگين و خيانت کارانه است به صورت محرمانه امضا شده است.

وي گفت : در اين سند آموزشي بايد هم جنس بازي به صورت رسمي شناخته شود و افکار و تفکرات خودشان را در جهان منتشر و احيا مي خواهند بکنند،در اين سند مي گويند که بايد براي کودکان تمامي مسائل جنسي مطرح و آموزش داده شود تاکودکان از بهداشت بيشتري برخوردار باشند.

ميرافضلي بيان داشت : در اين سند مي آيند سه خانواده را مطرح مي کنند،خانواده مرد ومرد وخانواده زن و زن را هم ميگويند بايد به رسميت شناخته شود و اين به صورت محرمانه مي آيد و امضا مي شود و تاييد مي شود و اگر اين سند اجرا شود ديگر احتياجي به حمله ي نظامي نيست ما خودمان با دستان خودمان دين و آخرت ،فرهنگ و عزت و اقتدار کشور را بر باد خواهيم داد.

خطيب نماز جمعه بن گفت : آقاياني که مي آيند مي گويند با  برجام و با وجود کار ها و سياسيت هاي ما سايه ي جنگ برطرف شده است طبق گفته ي مقام معظم رهبري اين ها فقط کذب است و اين فقط مردم هستند که توانسته اند سايه ي شوم جنگ را برطرف و دور کنند.

وي با اشاره به ديدار مقام معظم رهبري با دانشجويان افسري دانشکده امام حسين (ع)گفت: از ايران به عنوان جزيره امن در جهان ياد مي کنند حال مي خواهند با ايجاد گسل هاي امنيتي و اعتقادي و قوميتي بين مردم ونظام فاصله بيندازند و مي خواهند همه ي قوميت ها و اقوام را و افرادي که تحت هر عنوان در کشور عزيزمان زندگي مي کنند به جان هم انداخته و آرامش مردم را از بين ببرند.
اين ها خودشان گفته اند حال که داعش نتوانست در منطقه جولان دهد و کار و فعاليت انجام دهد بايد قوميت هاو اقوام در ايران را به جان هم بيندازيم تا از داخل خود را از بين ببرند.

وي در پايان افزود : اين وظيفه ي شرعي همه ي ماست که هم خودمان بياييم و همه ي افراد را ترغيب بنماييم که در انتخابات شرکت کنندتا تمامي مسئولين و مردم جهان بدانند که سايه ي جنگ را شما مردم عزيز هستيد که برطرف مي کنيد نه خيلي از مواردي که الان مطرح و عنوان مي  شود.

انتهاي پيام /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۹:۵۱

29 Dec 2019