۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۳۸۹۷۷
امام جمعه موقت شهر اردل:

حمايت از کالاهاي ايراني، تنها راه نجات اقتصاد کشور است

امام جمعه موقت شهر اردل گفت: با توجه به توطئه هاي دشمنان در زمينه فشارهاي اقتصادي و تحريم، حمايت از کالاي ايراني تنها راه نجات بخش از فشارهاي اقتصادي موجود در جامعه است.
حمايت از کالاهاي ايراني، تنها راه نجات اقتصاد کشور است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام حميد بهرامي فيل‌آبادي ظهر امروز در خطبه‌هاي نمازجمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با اشاره به آغاز ايام‌البيض اظهار کرد: اعتکاف از لحاظ زمان و مکان فضيلتي بسيار والا دارد و فرصتي مناسب براي خودسازي و عبادت است.

بهرامي اظهار کرد: اعتکاف شرايطي بسيار خاص و رياضت‌گونه براي عبادت فراهم مي‌کند که موجب مي‌شود انسان مومن معتکف با دوري از فضاي اجتماعي و خانوادگي به عبادت خالصانه‌تر بپردازد و معنويت را در درون خود ارتقا ببخشد.

وي با اشاره به اينکه اداره تبليغات اسلامي اين شهرستان امسال براي برگزاري هرچه باشکوه‌تر اعتکاف ۱۵مکان شهري و روستائي جهت ميزباني از معتکفين در نظر گرفته است، افزود: در اردل مسجد ابوالفضل (ع) جهت برادران و مسجد جامع جهت خواهران در نظرگرفته شده است.

بهرامي با تاکيد بر لزوم اهتمام همگان در جهت تحقق شعار سال گفت: همانطور که مقام معظم رهبري فرمودند دولت، توليدکنندگان و مصرف‌کنندگان هر کدام وظايفي براي تحقق اين شعار دارند که بايد به‌درستي انجام شود.

وي حمايت از کالاي ايراني را نسخه نجات‌بخش اقتصاد در شرايط فعلي دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به توطئه هاي دشمنان در زمينه فشارهاي اقتصادي و تحريم، حمايت از کالاي ايراني تنها راه نجات بخش از فشارهاي اقتصادي موجود در جامعه است.

امام جمعه موقت اردل اضافه کرد: کاهش آسيب‌هاي اجتماعي ناشي از بيکاري، فقر، طلاق، اعتياد و...، کاهش فاصله طبقاتي و افزايش عدالت در جامعه، بي‌اثر يا کم‌اثر شدن تحريم‌هاي دشمن، ممانعت از خروج ارز از کشور و کاهش آثار مخرب فرهنگي ناشي از استفاده از کالاي وارداتي را از ديگر نتايج حمايت از کالاي ايراني است.

بهرامي ضمن گراميداشت روز ۱۲ فروردين‌ماه گفت: ۱۲ فروردين روزي است که قصر حکومت طاغوتي فرو ريخت، سلطه شيطاني براي هميشه رخت بربست و حکومت مستضعفين که حکومت خداست به جاي آن نشست.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۷:۳۰

29 Dec 2019