۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۱۳۹۴۷
سیف‎الله مطلبی:

سپاه ارتش مکتبی است که نوید آزادی را برای مستضعفین جهانی به دنبال دارد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: سپاه پاسداران از ارکان نظام و نهاد های خودجوش است که در حفظ و تثبیت انقلاب و دستاورد های آن نقش آفرینی می‌کند.
سپاه ارتش مکتبی است که نوید آزادی را برای مستضعفین جهانی به دنبال دارد
سیف‌الله مطلبی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز، سپاه را متشکل از جوانان انقلابی دانست که به ارزشهای انقلاب، ولایت فقیه و آرمانهای والای نظام اسلامی اعتقاد دارند و از اینروست که سپاه ارتش مکتبی است که نوید آزادی را برای مستضعفین جهانی به دنبال دارد.

وی افزود: با مروری بر فعالیت های سپاه از زمان شکل‍گیری تاکنون، به این نتیجه می رسیم که سپاه نمره ممتاز را کسب کرده است، چرا که از همان ابتدای تشکیل، مبارزه با ضد انقلاب، تروریسم کور منافقین، تجزیه طلبان و براندازان نظام را در دستور کار داشته است و در هشت سال جنگ تحمیلی نقش ویژه ای را ایفا ذکرده است و هم اکنون نیز در سازمان‌دهی مردم در قالب بسیج به ایفای نقش می پردازد.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در ادامه با توجه به شرایط کنونی گفت: سپاه در حال حاضر نیز با مسلح شدن به سلاح های روز در حوزه نظامی و به ویژه فعالیت در جنگ مجازی و با توجه به تعریف ماموریت جدید از سوی مقام معظم رهبری، در جبهه فرهنگی و اقتصاد با قدرت به کار خویش ادامه می دهد.

مطلبی با اشاره به احادیث شریفه "العبد یدبر و الله یقدر" و " ان تنصروالله ینصر کم و یثبت اقدامکم" گفت: با درایت مدیران و مسئولان در رده های مختلف سپاه، و با تکیه بر الطاف الهی، افق روشنی در راه رسیدن به آرمانهای انقلاب هویداست.

وی خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است هر چه قدر مسئولان و مدیران سپاه، اهتمام بیشتری در اجرایی کردن سیاست‌های مدنظر فرمانده کل قوا داشته باشند و از تبعیت‌پذیری بالاتری برخوردار باشند، موفقیت های بیشتری کسب می‎کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۶:۵۹

29 Dec 2019