۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۲۹۵۱۷
حسین شریعتمداری:

خط امام(ره) خاطره نیست تا عده‌ایی برایش خاطره‌گویی کنند

مدیرمسئول روزنامه کیهان ضمن انتقاد از تحریف خط امام، گفت: نمی‌توان ادعای پیرو خط امام (ره) بودن را داشت و مخالف ولایت‌فقیه بود. شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت مدعیان دروغین انقلاب را رسوا کردند.
خط امام(ره) خاطره نیست تا عده‌ایی برایش خاطره‌گویی کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حسین شریعتمداری در همایش از نیجریه تا تبرستان که در ساری برگزار شد، اظهار کرد: رهبران جبهه مقاومت در جهان اجازه ندادند خط امام تحریف شود و تراز بالایی از خط امام خمینی(ره) را به جهان ارائه کردند.

وی در تشریح خط امام خمینی(ره)، افزود: خط امام خاطره نیست تا عده‌ایی برایش خاطره‌گویی کنند و یا برداشتی نیست که عده‌ایی به میل خود از آن بهره‌مند شوند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه خط امام دشمن زیادی دارد، تصریح کرد: به نفع هیچ غارتگری نیست که از خط امام پیروی کند، پس تمام سعی خود را برای بر‌اندازی پیروان آن می‌کند.

شریعتمداری با اشاره به جاذبه‌های خط امام(ره)، گفت: ایستادگی در برابر ظالم جذاب است و چشم مستضعفان جهان به ایران اسلامی است تا برابر ظالمان تجهیز شوند.

وی به تحریف خط امام اشاره و خاطرنشان کرد: نمی‌توان ادعا پیرو خط امام(ره) بودن را داشت و مخالف ولایت فقیه بود، شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت مدعیان دروغین انقلاب را رسوا کردند.

این تحلیل‌گر سیاسی در ادامه اضافه کرد: فرق است میان کسی که می‌گوید امام مال ماست و آن که می‌گوید ما از امام خمینی(ره) هستیم.

شریعتمداری با اشاره به جان‌فشانی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت، اذعان کرد: شهدای مدافع حرم جوانانی بودند که جان خود را کف دست گذاشته تا از حریم اسلام دفاع کنند اما عده‌ایی در داخل با حقوق‌های نجومی خود به انقلاب خیانت کرده‌اند.

وی افزود: مدیرانی که حقوق‌های نجومی دریافت کرده‌اند به انقلاب حمله کردند چون اینها پاسپان‌ها و امانت‌داران مردم بودند و خیانت کردند.

مدیرمسئول کیهان در تشریح شاخصه‌های انقلاب، بیان کرد: یکی از شاخصه‌های انقلاب اسلامی، نه گفتن به دشمن است و دیگری بر افراشته داشتن پرچم نهضت با جان و دل تا نگذاریم دشمنان ما را منزوی کنند.

وی به فسادهای اقتصادی اشاره کرد و گفت: ۳۰۰هزار تن برنج قاچاق از مسیر قانونی وارد کشور شد، که تمام سود آن صرف فساد می‌شود چون این فاسدها نمی‌توانند در جامعه سالم زندگی کنند.

شریعتمداری در پایان با اعلام اینکه جریان مقاومت قطعا پیروز است، اظهار کرد: انقلاب دندان اسرائیل را کشید تا رژیمی که به دنبال قلمرو نیل تا فرات بود به دور خود دیوار حائل بکشد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۵:۳۹

29 Dec 2019