۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۳۵۵۴۷
مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري:

آموزش تفکر خلاق در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري

مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري گفت: اعضاي مراکز کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان در کارگاه‌هاي آموزشي با مهارت‌هاي فکري آشنا مي‌شوند.
آموزش تفکر خلاق در کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرزاد رحيمي مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري در گفت و گو با منطقه آزاد؛ از برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي با محوريت مهارت‌هاي خلاقيت و توانايي‌هاي فکري در مراکز استان خبر داد.

وي با اشاره به ماهيت خلاقيت‌محور فعاليت‌هاي کانون، پرورش خلاقيت و تفکر را ازجمله مهارت‌هايي دانست که در روند کار با اعضا در نظر گرفته مي‌شود.

رحيمي آموزش مهارت‌هاي عملي و فکري در مراکز کانون را ازجمله آموزش‌هاي لازم در راستاي رشد فکري کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: در اين کارگاه‌ها نحوه روبه‌رويي با مسائل و حل آنان به اعضا آموزش داده مي‌شود.

وي با اشاره به اينکه کارگاه تفکر خلاق ازجمله کارگاه‌هايي است که به صورت عملي در کليه فعاليت‌هاي کانون وجود دارد افزود: فعالت‌هايي نظير رباتيک و مهندسي خلاق ازجمله کارگاه‌هايي است که در آن کودکان و نوجوانان با استفاده از خلاقيت و تفکر خود دست به ساخت ربات‌ها و اشکال مختلف مي‌زنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۵:۴۲

30 Jan 2020