۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۳۷۵۲۷
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد:

آماده‌باش ۴۷ اکیپ در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری/کلیه محور های استان باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر ۴۷ اکیپ ثابت در تمامی محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری در حالت آماده‌باش کامل است و اکنون خوشبختانه تمامی محورهای استان باز بوده و تردد در جاده‌ها انجام می‌شود.
آماده‌باش ۴۷ اکیپ در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری/کلیه محور های استان باز است
احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۷ اکیپ ثابت در تمامی محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری در حالت آماده‌باش کامل است و اکنون خوشبختانه تمامی محورهای استان باز بوده و تردد در جاده‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه همه نیروهای راهداری در حالت آماده‌‌باش است، افزود: تمامی نیروهای راهداری چهارمحال و بختیاری در بیش از ۴۷ راهدارخانه ثابت و سیار در سطح جاده‌ها مستقر بوده تا در صورت بروز مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اکیپ‌های سیار و ثابت راهداری با ۲۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک و با ۳۱۰ نیروی انسانی و ۴۲ دستگاه تراکتور برف‌روب فعال آماده خدمت‌رسانی در مواقع بحرانی هستند.

جمشیدی با اشاره به اینکه افزایش ضریب ایمنی سفرهای برون‌شهری بسته به رعایت اصول ایمنی در فصل زمستان است، خاطرنشان کرد: تجهیز خودرو و استفاده از وسایل سفر از جمله زنجیر چرخ، اطمینان از سلامت وسایل گرمایشی خودرو، همراه داشتن پتو و لباس گرم و توجه به تابلوها از فاکتورهای مهم ایمنی سفرهای برون‌شهری است.

وی با بیان اینکه هفته حمل و نقل و راهداری از ۲۳ آذرماه آغاز می‌شود و تا ۱ دی‌ماه ادامه دارد، گفت: بیش از ۱۰ عنوان برنامه ویژه برای این هفته درنظر گرفته شده که نشست خبری، افتتاح چند طرح، حضور در مدارس، دیدار با مسؤولان و رژه ماشین‌آلات از مهمترین این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۸:۰۵

29 Dec 2019