۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۳۲۸۴۷
فرماندار بروجن خبر داد

يادواره شهداي انقلاب چهارمحال و بختياري در بروجن برگزار مي شود

فرماندار شهرستان بروجن از برگزاري يادواره شهداي انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري در 21 بهمن ماه امسال خبر داد.
يادواره شهداي انقلاب چهارمحال و بختياري در بروجن برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سيد سيف ا... فياضي صبح امروز در حاشيه نشست هماهنگي يادواره شهداي انقلاب اسلامي استان، اظهار داشت: يادواره پنج شهيد انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري ۲۱ بهمن ماه امسال در شهرستان بروجن برگزار مي شود.

فياضي با اشاره به ضرورت ترويج فرهنگ و ارزش هاي ديني انقلاب اسلامي، گفت: همکاري و هماهنگي در خصوص برگزاري يادواره شهدا وظيفه همه دستگاه ها است.

بيش از ۶۰ عنوان برنامه توسط کميته ايثارگري در ايام دهه فجر اجرا مي شود

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست، گفت: براساس برنامه‌ ريزي‌هاي به عمل آمده بيش از ۶۰ عنوان برنامه در حوزه ايثار و شهادت توسط کميته ايثارگري استان در ايام دهه فجر اجرا مي شود.

فريبرز نجفي، تجليل و ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران و آيين ميهماني لاله ها را ازجمله برنامه هاي پيش‌بيني شده در دهه فجر عنوان کرد و گفت: يکي از سياست هاي اصلي بنياد شهيد ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه است.

نجفي با تاکيد بر برگزاري يادواره هاي شهدا اضافه کرد: در راستاي گراميداشت ياد و خاطره شهدا بايد تلاش هاي زيادي صورت گيرد تا از بي عدالتي ها جلوگيري شود.

مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران چهارمحال و بختياري افزود: ۱۱۷ يادواره در سال ۹۴ و ۸۶ يادواره سال ۹۵ در سطح استان برگزار شده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۴:۱۲

23 Jan 2020