۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۱۷۸۱۷
فرمانده سپاه ناحیه بن:

ولایتمداری رزمندگان رمز پیروزی کشور در دفاع مقدس بود

فرمايشات امام راحل (ره) براي رزمندگان حجتي تمام بود و بلافاصله بعد از فرمايشات ايشان مردم و خصوصا جوانان در صحنه حاضر مي شدند و حاضر بودند به خاطر حرف ولايت فقيه، از جان خود بگذرند و همين امر علت اصلي پيروزي در جنگ تحمیلی بود.
ولایتمداری رزمندگان رمز پیروزی کشور در دفاع مقدس بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، سيداصغر موسوي فرمانده سپاه ناحیه بن در مراسم زنگ مقاومت در دبيرستان مکتبي شهر بن گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي به خيال خام خود جنگ تحميلي را با آغاز سال تحصيلي و با هدف سرنگوني انقلاب اسلامي و ايجاد ناامني در کشور آغاز کردند.

وی گفت: دشمنان در آن زمان نمي دانستند با اين اقدام خود، دانش آموزان ايران با گذشت ۳۴ سال از انقلاب اسلامي، فعاليت هاي درسي خود را با نواختن زنگ مقاومت در مدارس آغاز خواهند کرد.

موسوی خطاب به دانش آموزان گفت: فرماندهان جنگي ما نيز همه از جوانان، دانش آموزان و دانشجويان بودند که اين خود مي تواند الگوي براي جوان و دانش آموز امروزي ما باشد.

فرمانده سپاه ناحیه بن گفت: خصوصيات شاخص فرماندهان ما سبب پيروزي در اين هشت سال دفاع مقدس شد که اين ها بايد الگو و سرمشق ما در زندگي قرار بگيرند.

موسوی افزود: مديران جهادي ما در صحنه نبرد اعتقاداتي راسخ به فرهنگ ايثار و شهادت داشتند و همين اعتقادات قوي آنان موجب پيروزي ما در برابر کشورهاي غربي شد.

وی تصریح کرد: خودسازي جوانان در اين هشت سال موجب ايستادگي شد و توانستند در سريع‌ترين زمان و با امکانات کم در برابر دشمن بايستند و به درجات والايي برسند.

موسوي، دومين خصوصيات فرماندهان جوان را اقتدار و شجاعت دانست و گفت: ما رزمندگاني را شاهد هستيم که با وجود لباس هاي خاکي آن چنان مقتدرانه در برابر دوربين ها صحبت مي کردند و از انقلاب، ولايت فقيه حمايت مي کردند که گويي جزو فرماندهان نظامي ما هستند.

وي تصريح کرد: عشق به ولايت فقيه و امام راحل(ره) نيز از ديگر ويژگي هاي برجسته رزمندگان بود.

موسوي خاطرنشان کرد: اشک رزمندگان و مردم در هر فرمايش امام راحل(ره) سندي محکم بر اين عشق و دلدادگي است.

وي افزود: فرمايشات امام راحل (ره) براي رزمندگان حجتي تمام بود و بلافاصله بعد از فرمايشات ايشان مردم و خصوصا جوانان در صحنه حاضر مي شدند و حاضر بودند به خاطر حرف ولايت فقيه، از جان خود بگذرند و همين امر علت اصلي پيروزي در اين جنگ نابرابر بود.

موسوي با اشاره به جامعه فعلي و وضعيت جهان تاکيد کرد: در جامعه کنوني نيز همه موفقيت هاي اين نظام و پيشرفت هاي ما به دليل بصيرت بالاي مقام عظماي ولايت و حضور پررنگ ايشان در تمام صحنه هاي جهان اسلام است.

وي در پايان خاطر نشان کرد: فرمايشات مقام معظم رهبري پس از ترخيص از بيمارستان درخصوص مبارزه با تروريست و اعلام عدم همکاري با آمريکا پيامي روشن براي همه ما است و بايد بدانيم هرچه داريم به برکت تدابير و بصيرت ايشان است.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۶:۵۱

27 Dec 2019